برخی از ساخت «مجتمع آیت‌الله‌هاشمی» دلواپس شده‌اند

چندی است که شایعه‌سازی علیه دانشگاه آزاد مشهد، در فضای مجازی شروع شده است. کمتر از یک هفته، بعد از افتتاح مجتمع فرهنگی آیت‌الله‌هاشمی رفسنجانی در این دانشگاه و رونمایی از تندیس رییس مرحوم مجمع تشخیص مصلحت نظام که با حضور فرزند ارشد وی، اتفاق افتاد. فیشی جعلی در گروه‌های تلگرامی منتشر شد که هزینه بیش از 19میلیون را به پذیرایی از مهمانان نسبت داده شد. در تماسی با ریاست دانشگاه آزاد مشهد پیگیری این ماجرا را انجام دادیم.

عباس شیخ‌الاسلامی به خبرنگار اتفاقیه گفت: این فاکتور از روی فاکتوری مربوط به یک سال قبل جعل شده است و اعداد و ارقام آن واقعی نیست.

رییس دانشگاه آزاد مشهد افزود:در سال گذشته معاونین آموزشی کلیه واحدهای دانشگاهی کشور در همایشی در مشهد بابت سه شب اقامت و پذیرایی مبلغی حدود 800 هزار تومان به حساب واریز کردند که در پایان حدود شصت هزار تومان از حساب هر واحد اضافه آمد.

شیخ‌الاسلام تصریح کرد: واحد دانشگاه آزاد مشهد با رضایت مهمانان و بر اساس رسم مهمان‌نوازی تصمیم گرفت تا مبلغ باقی‌مانده به ضیافت شامی در رستوران دهکده که در محیط مفرحی قرار دارد برای پذیرایی از 400مدعو سراسر کشور اختصاص دهد. با توجه به این که این رقم تفاوت زيادي با پذيرايي در هتل نداشت، اقدامی شایسته بود.

رییس دانشگاه آزاد مشهد گفت: حال بعد از يك سال دوستاني كه از نامگذاري مجتمعی در این دانشگاه، به نام مرحوم آيت الله‌هاشمي رفسنجانی دلواپس شده‌اند، این فاکتور ساختگی را برای برهم زدن جو دانشگاه منتشر کرده‌اند.

 

گزارشی از انسیه علویون

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *