یک گام تا حضور دوباره مشهد در لیگ برتر والیبال

رییس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: تا 95 درصد کارهای لازم انجام‌ شده و مشهد در سوپرلیگ والیبال کشور حضور خواهد داشت.

محمدرضا حسین‌زاده در خصوص وعده‌اش مبنی بر حضور نماینده مشهد در سوپرلیگ والیبال کشور اظهار کرد: در رابطه با وعده‌ای که دادیم از روز نخست فعالیت‌های خوب و گسترده‌ای صورت گرفت و تا 95 درصد کارهای لازم انجام گرفته‌ است، انشاالله اگر مشکل خاصی پیش نیاید مشهد حتما در سوپر لیگ شرکت خواهدکرد.

وی افزود: دو تاریخ را برای برگزاری جشن و معرفی اسپانسر در نظر داریم. یکی پیش از ماه مبارک رمضان و دیگری در شب تولد امام حسن مجتبی (ع) در ماه رمضان. باید ببینیم در نهایت چه تاریخی برای برگزاری جشن معرفی حامی مالی جدید والیبال استان در نظر گرفته‌خواهدشد.

رییس هیات والیبال خراسان رضوی در رابطه با مرمت و بازسازی سالن مهران افزود: با پیمانکارهایی از بخش خصوصی در این خصوص صحبت کرده‌ایم، برآورد هزینه و زمان لازمه انجام شده و شرکت مربوطه اعلام کرده که 2 الی 3 ماه برای مرمت سالن مهران زمان نیاز است. درگیر کارهای اداری هستیم تا در صورتیکه اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی مجوز را صادر نماید. به هر حال نباید فراموش کنیم که سالن مهران، مهد والیبال مشهد است و خانواده والیبال استان با این سالن قدیمی خاطرات بسیار زیادی دارند اما با توجه به قدمت و خطرات ناشی از آن، نیاز جدی به مرمت داریم.

حسین‌زاده در خصوص نحوه ارائه مجوز به آکادمی‌های والیبال در فصل تابستان گفت: با توجه به نیاز آکادمی به  آیتم‌های مختلفی مثل پزشک تغذیه و … فعلا این طرح توسط فدراسیون والیبال لغو شده و به مدرسه و کانون والیبال تقلیل داده‌است. در بحث صدور مجوز نظارت کاملی خواهیم‌داشت و مجوزها به صورت یک ساله اعطا می‌شود.

وی افزود: همچنین در رابطه با بحث کنترل و بازرسی نیز با همکاری پیشکسوتان والیبال استان، نظارت صورت خواهدگرفت. قرار بر این شده تا پیشکسوتان به شکل نامحسوس به بازدید از کانون‌ها و مدارس والیبال بپردازند و هر کانونی که به تعهدات و امکانات لازمه بی‌توجه باشد پلمب و لغو امتیاز خواهدشد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *