کمبود 2 هزار تخت بیمارستانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون خدمات درمانی در کلانشهر مشهد با وجود کمبود دو هزار تخت بیمارستانی از نظر کمی و کیفی به طور مطلوب ارائه می‌شود.

دکتر شاپور بدیعی افزود: در قالب برنامه تحول نظام سلامت و طی سالهای گذشته، یک هزار و ۲۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه تخت های بیمارستانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزوده شده است.
وی خاطر نشان کرد: افزایش تخت های بیمارستانی مذکور با احداث بیمارستان های ۶۱۰ تختخوابی امام رضا(ع) ۲ و بیمارستان تخصصی کودکان اکبر در مشهد، بهره برداری از بیمارستان های شهرستان های رشتخوار، خلیل آباد و فریمان خراسان رضوی صورت گرفته است.
وی با اشاره به مطالبی که در خصوص فعال نبودن بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا(ع)  ۲ و بیمارستان تخصصی کودکان اکبر طی روزهای اخیر در برخی از رسانه ها منتشر شده، افزود: این دو بیمارستان که در ماههای اخیر به بهره برداری رسیده ،هم اکنون فعال بوده و بیمار در آنها بستری است، اما تمام ظرفیت آنها هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است.
وی تصریح کرد: بیمارستان مانند سوپر مارکت نیست که جنس در آن بریزند و مردم بلافاصله برای خرید مراجعه کنند، بلکه به مرور زمان و با توجه به جنس خدماتی که ارائه می شود، پذیرش بیمار در این بیمارستان ها انجام می شود.
هم اکنون بیمار در بخش های پوست، جراحی، قلب و سی.سی.یو بیمارستان امام رضا(ع)  ۲ بستری است و به مرور زمان و با در نظر گرفتن سلامت و ایمنی بیمار دیگر بخش ها نیز فعال می شوند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *