پیام رئیس شورای علمای اهل سنت تایباد در خصوص انتخابات اخیر

پیام مولانا سید محمد فاضلی موحد در مورد انتخابات اخیر ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران در اردیبهشت ماه  با حضور پرشور و گرم خویش در پای صندوق های رای با قلبی آکنده از مهر و دستانی خالی انتخاب فردی شایسته و اصلح را رقم زدند و کرسی مهم ریاست جمهوری را باری دگر به جناب آقای دکتر حسن روحانی دام عزه تقدیم نمودند. اینجانب  این انتخاب شایسته و آگاهانه را به جناب دکتر روحانی و ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند متعال خواهانم تا ایشان را در پیشبرد اهداف بزرگ خویش که همانا پیشرفت کشور از لحاظ سیاسی ، اقتصادی  و اجتماعی و آزادی اقوام و مذاهب ایران است، برساند.
همچنین جا دارد از حضرت شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید حفظه الله تقدیر و تشکر نمایم و این پیروزی بزرگ و ارزشمند را خدمت این بزرگوار نیز تبریک و تهنیت گویم.

وبه منتخبان شورای شهر و روستا شهرستان تایباد که توانستند در این میدان به عنوان شخص مورد اعتماد مردم پا به عرصه خدمت بگذارند نیز تبریک عرض می کنم. و از همه کسانی که در این عرصه تلاش کردند سپاسگذارم و از عزیزان تقاضا دارم به فضای انتخاباتی که قبلا حاکم بوده پایان دهند و همه دست در دست هم به فکر آبادانی شهر و خدمت به مردم خود باشند.

و همچنین به ملت همیشه در صحنه تایباد که بار دیگر با حضور پررنگ خود حماسه ای پرشور آفریده و برگ زرینی دیگر به افتخارات این ملت غیور هدیه نمودند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

سید محمد فاضلی موحد
( رئیس شورای علمای اهل سنت تایباد)

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *