پتانسیل خوبی در استان وجود دارد

رئیس هیات پینگ‌پنگ استان خراسان رضوی گفت: با توجه به پتانسیل خوبی که در پینگ‌پنگ استان وجود دارد، به امر استعدادیابی توجه ویژه‌ای در اوقات فراغت خواهیم‌داشت.

کاظم مستحقی‌راد در خصوص برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته برای برگزاری مسابقات جام رمضان اظهار کرد: در تاریخ 17 الی 19 خردادماه سال جاری به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، جام باشگاه‌ها را برگزار خواهیم‌کرد. خوشبختانه استقبال بسیار خوبی نیز از این جام صورت گرفته‌است و امیدواریم که شاهد اتفاقات خوبی با برگزاری این جام باشیم.

وی افزود: روز گذشته نیز در نیشابور جام پیشکسوتان استان برگزار شد که علاوه بر برگزاری این رقابت، شاهد رقم خوردن اتفاقی خوب و دیدار دوباره قهرمانان استان بودیم. نباید فراموش کنیم که پیشکسوتان جایگاه ویژه‌ای در ورزش ما دارند.

سرمربی سابق تیم ملی پینگ‌پنگ کشورمان گفت: در تیم ملی بزرگسالان کشورمان در مسابقات کشورهای اسلامی، شاهد حضور مهشید اشتری از خراسان بودیم که خوشبختانه این قهرمان ارزنده توانست در بخش تیمی با غلبه بر بازیکنان چینی‌الاصل تیم ملی آذربایجان قهرمان این مسابقات شود.

وی در خصوص استعدادیابی در پینگ‌پنگ استان تصریح کرد: با توجه به استعدادهای خوبی که در پینگ‌پنگ استان وجود دارد، در خصوص استعدادیابی نیز فعالیت‌های خوبی صورت گرفته‌است. هم‌اکنون در سالن‌های بهشتی، باشگاه برق، کارگران و آستان‌قدس به پرورش استعدادها اهتمام داریم. ضمن اینکه دقت ببشتری با توجه به آغاز اوقات فراغت دانش‌آموزان به این بخش خواهیم‌داشت.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *