نمایشگاه عکس «خویش» در گالری رادین افتتاح شد

این نمایشگاه پنجم خرداد ماه امسال با حضور جمعی از هنرمندان و هنردوستان گشایش یافت.

در نمایشگاه گروهی عکس «خویش» آثار  جمعی از دانشجویان رشته ارتباط تصویری موسسه آموزش عالی فردوس که زیرنظر کیارنگ علایی آموزش دیده‌اند در معرض دید عموم قرار گرفت.

تینا ایزدی، آتنا برادران شرکاء، فاطمه دهنوی، سارا ربیع‌زاده و مهلا عربی‌خوان دانشجویانی هستند که در این نمایشگاه آثارشان دیده خواهد شد.

نمایشگاه «خویش» تا 10 خرداد ماه به کار خود ادامه خواهد داد و در طول دوران برگزاری همه روزه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای هنرمندان و هنردوستان است و عموم علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 10 تا 13 و عصرها از ساعت 17 تا 20 از این نمایشگاه بازدید نمایند.

گفتنی است نگارخانه رادین در بلوار سجاد، خیابان حامد جنوبی، حامد جنوبی 12 واقع شده است و بازدید از نمایشگاه عکس «خویش» برای عموم آزاد و رایگان است.

 

منبع: هنرمشهد

 

image_print
1 پاسخ
  1. Szpiegowskie Telefonu
    Szpiegowskie Telefonu گفته:

    Obecnie technologia pozycjonowania jest szeroko stosowana. Wiele samochodów i telefonów komórkowych ma funkcje pozycjonowania, a także wiele aplikacji do pozycjonowania. Gdy zgubisz telefon, możesz użyć takich narzędzi do szybkiego zainicjowania żądań śledzenia lokalizacji. Zrozumieć, jak zlokalizować telefon, jak zlokalizować telefon po jego zgubieniu?

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *