فیلم‌های کوتاه 100 ثانیه‌ای در اولویت انجمن سینمای جوان خراسان رضوی

رئیس انجمن سینمای جوان خراسان رضوی گفت: تولید فیلم کوتاه 100 ثانیه ای در ژانرهای مختلف از برنامه های اصلی این انجمن در سال جاری است.

نسرین شاه محمدی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این راستا قراردادی با سازمان بهزیستی خراسان رضوی بسته خواهد شد.

وی به برگزاری دوره های تخصصی آموزش سینما در شهرستان های مختلف خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره فیلم و عکس منطقه ای در شهریور ماه سال جاری نیز از جمله برنامه های انجمن سینمای جوان این استان در سال جاری است.

وی اظهار کرد: ساخت انیمیشن و مستند با همکاری جوانان فعال در عرصه فیلم سازی، برگزاری کلاس های ساخت فیلم بلند و فیلم کوتاه، ارسال آثار فاخر به جشنواره های مختلف، برگزاری کارگاه های نقد و بررسی فیلم در سینما هویزه مشهد با حضور عوامل از دیگر برنامه های انجمن سینمای جوان خراسان رضوی در سال جاری به شمار می رود.

شاه محمدی با اشاره به اینکه خراسان رضوی دارای ظرفیت های بسیار ارزشمند در حوزه فیلم سازی است، گفت: باید شرایط مناسبی در شهرستان های مختلف این استان حاکم گردد تا از استعدادهای جوان به صورت ویژه حمایت شود.

وی یادآور شد: انجمن سینمای جوان تلاش خواهد کرد در سال جاری زمینه رشد و توسعه فیلم سازی را در خراسان رضوی فراهم کند تا در آینده ای نه چندان دور آثار جوانان این استان در جشنواره ها و مسابقات بین المللی جوایز ارزنده ای را کسب کنند.

خراسان رضوی هم اکنون دارای 52 سالن سینما و 35 سینما است.

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *