شاکری: فوتبال خود را مدیون ابومسلم هستم

مهاجم فصل گذشته پدیده خراسان فصل آینده با پیراهن تیم سیاه‌جامگان به میدان خواهد رفت.

«یونس شاکری»، مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پدیده خراسان با عقد قراردادی به تیم فوتبال سیاه‌جامگان پیوست. شاکری پیش از حضور در پدیده خراسان در تیم پرسپولیس بازی می‌کرد.

  • بخاطر میثاقیان تصمیم به انتخاب سیاه‌جامگان گرفتم

بازیکن جدید تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان گفت: هر کسی آرزو دارد شاگرد میثاقیان شود.

یونس شاکری در خصوص پیوستنش به تیم سیاه جامگان اظهار کرد: یکی از دلایل انتخاب سیاه‌جامگان، حضور اکبر میثاقیان در این تیم است، با توجه به شناختی که از ایشان داشتم تشخیص دادم فوتبال خود را در مشهد ادامه دهم، زیرا اعتقاد دارم در دیگر شهرستان‌ها شرایط خوبی برای فعالیت ورزشی ندارم.

وی در خصوص شرایط تیم سیاه جامگان عنوان کرد: تیم سیاه‌جامگان در این فصل بیشتر از بازیکنان بومی  استفاده کرده‌ است. این مهم نشان دهنده توجه مدیران و کادرفنی سیاه‌جامگان به پتانسیل فوتبال خراسان است، با اینکه هنوز بازیکنان در کنار همدیگر قرار نگرفتند ولی امیدوارم با شروع جدی تمرینات سال خوبی را در لیگ برتر سپری کنیم.

شاکری خاطرنشان کرد: هر کسی آرزو دارد شاگرد میثاقیان شود و با این مربی سرشناس کار کند. قطعا کار کردن با ایشان سختی‌های خاص خودش را دارد ولی همین سختی‌ها باعث پیشرفت بازیکنان خواهد شد.

  • طی دو سال اخیر شرایط فوتبالی خوبی نداشتم

بازیکن جدید تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان ادامه داد: در دو سال اخیر شرایط فوتبالی خوبی نداشتم ولی به تمام هواداران سیاه جامگان قول می‌دهم در لیگ هفدهم به همان یونس شاکری آماده گذشته تبدیل شوم و با گل‌زنی‌های خود به تیم کمک کنم.

وی در خصوص جایگاه سیاه جامگان در این فصل عنوان کرد: قطعا اکبر میثاقیان تیم خود را به گونه‌ای می‌بندد که به سقوط فکر نکنیم. امیدواریم بتوانیم جایگاهی تک‌رقمی در لیگ برتر به دست آوریم و هواداران خود را خشنود کنیم.

بازیکن جدید تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان تصریح کرد: فوتبال خود را مدیون ابومسلم هستم و  هر چه دارم از این تیم است. همیشه رنگ مشکی برایم رنگ خوشایندی بوده و امیدوارم امسال سیاه جامگان که به نوعی اسم ابومسلم را در نام خود دارد، با کمک هواداران شرایط خوبی را تجربه کند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *