رهایی گروگان ۱۶ ساله از چنگ آدم ربایان در قوچان

بادستگیری سه آدم‌ربا گروگان ۱۶ ساله به آغوش خانواده اش بازگشت.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در تشریح عملیات ضربتی دستگیری اعضای باند آدم ربایی که در کمتر از ۴ ساعت به طول انجامید گفت: ساعت ۲۲۰۰ روز گذشته فردی سراسیمه به پلیس قوچان مراجعه برای اظهار داشت سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو پارس برادر ۱۶ ساله اش را ربوده و به محل نامعلومی انتقال دادند.

سردار بهمن امیری مقدم افزود: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با هدایت سرهنگ قدمگاهی وارد عمل شدند.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات گسترده پلیس در این باره با به دست آمدن سرنخ های موجود در حالی ادامه یافت که آدم ربایان با خانواده گروگان خود تماس تلفنی برقرار و تقاضای مبلغ ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در قبال آزادی پسرنوجوان کردند.

پیگیری این پرونده با توجه به تماس‌های تهدیدآمیز آدم ربایان و دلهره و اضطراب به خانواده پسر نوجوان پلیس را مصمم کرد با جدیت و دقت بیشتری و زنی های اطلاعاتی خود را انجام دهند.

سردار امیری مقدم خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پیگیری های علمی و اطلاعاتی عاملان این آدم‌ربایی شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند. پلیس این افراد را در کمتر از ۴ ساعت در مخفیگاهشان دستگیر و گروگان ۱۶ ساله را از چنگ آنان نجات دادند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد :تحقیقات از متهمین که هر کدام دارای ۱۲ سقره سابقه کیفری و ۱۷ فقره سابقه کیفری و متهم دیگر با سه فقره سابقه کیفری حاکی از آن بود که انگیزه اعضای باند از آدم‌ربایی اختلاف حساب با خانواده پسر ۱۶ ساله بوده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *