به دنبال بستن تیمی در حد قهرمانی هستیم

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان گفت: خواسته ما تیمی با شخصیت قهرمانی و سهمیه آسیایی است. این برنامه‌هایی که مهاجری به ما داد را بررسی کردیم و صد درصد هم آن را تأیید می‌کنیم.

«حمیدرضا کریمویی» در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات در این باشگاه، گفت: متأسفانه مشکلاتی وجود دارد که البته فقط مختص ما نیست تمامی باشگاه‌ها چنین مشکلاتی را دارند ولی بیشتر بحث ما روی بحث زیرساخت است که امسال یک کمپ را در نظر گرفتیم و در قالب قرارداد حرفه‌ای بر روی آن برنامه‌ریزی کردیم.

وی  افزود: کارها برای اعزام تیم به اردو و عقد قرارداد با سرمربی نیز انجام شده و در حوزه جذب بازیکنان نیز با توجه به ورود برخی از تیم‌ها مثل سپاهان،‌ نفت آبادان، استقلال پرسپولیس و خیلی تیم‌های دیگر ما فعلاً دست نگه داشتیم.

  • رقم‌های پیشنهادی بعضاً بالاست

مدیرعامل باشگاه پدیده ادامه داد: دلیل این موضوع هم این است که اجازه بدهیم قیمت‌ها از حالت کاذب پایین بیاید و همانطور که می‌دانید نقل و انتقالات در حال حاضر بسیار داغ است و این موضوع اصلاً به نفع فوتبال کشور نیست. رقم‌های پیشنهادی بعضاً بالاست و ما هم صبر کردیم تا قیمت‌ها به روال عادی برگردد.

کریمویی در خصوص اینکه گفته می‌شود با توجه به اتفاقات رخ داده در شرکت پدیده تیم فوتبال این مجموعه امسال تیمی قوی و پرسر و صدا ببندد، اظهار کرد: تیم پرسر و صدا نه اما یک تیم خوب می‌بندیم هدف ما حضور در رتبه‌های بالای جدول است ولی از طرفی بازیکنانی که مدنظر ما هستند قطعاً نفراتی نیستند که این روزها بین تیم‌ها جابه‌جا شدند. اگر می‌بینید خیلی از بازیکنان الان تیم‌هایشان را انتخاب کرده‌اند به خاطر این است که 90 درصد آن‌ها پیش از پایان فصل مذاکرات نهایی را انجام داده بودند و بلافاصله تا پایان فصل تیم خود را انتخاب کردند ما هدفمان بستن یک تیم باکیفیت است.

وی در پاسخ به این سؤال آیا کادر فنی رضا مهاجری تکمیل شده یا خیر، گفت: آقای مهاجری درخواست حضور یک مربی ایرانی در کادر فنی را دادند که فعلاً در حال مذاکره هستیم.

  • خواسته ما صعود تیم است

کریمویی در پاسخ به این سؤال که خواسته شما از مهاجری در فصل آینده چیست، تاکید کرد: در نشستی که با مهاجری داشتیم هم او انگیزه بیشتری نسبت به سال‌های قبل داشت و هم خواسته ما صعود تیم بود. خواسته ما تیمی با شخصیت قهرمانی و سهمیه آسیایی است. این برنامه‌هایی که مهاجری به ما داد را بررسی کردیم و صد درصد هم آن را تأیید می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه چه بازیکنانی از پدیده جدا شده‌اند،‌ گفت: تا این لحظه فقط حسن جعفری از ما جدا شده که او هم بازیکن سابق سپاهان بوده وگرنه فعلا بازیکنی از تیم ما جدا نشده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *