برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در مشهد

این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی٬استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی در پادگان شهید برونسی مشهد برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در این مراسم گفت: حماسه آزادی خرمشهر یک راهبر به تمام معنا در راهرو گفتمان انقلاب اسلامی برای همه است

آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: صدام قبل از فتح خرمشهر آن را دژ محکمی می دانست که آزادی آن امکانپذیر نیست اما به فرموده امام راحل (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد.

او گفت: کشورمان در همه زمانها خرمشهر است زیرا دشمنان در آرزوی فتح این کشور هستند تا آن را به صورت خونین شهر در آورند بنابراین باید همیشه آماده مقابله و برخورد با توطئه های دشمنان و نقشه های آنها باشیم.

امام جمعه مشهد افزود: قدرتهای شیطانی در ریاض همراه با شیطان بزرگ برای توطئه علیه ایران جمع‌ شدند؛ما معتقدیم قدرت او بر همه قدرتها فائق است و مقاومت و ایستادگی را ادامه خواهیم داد تا زمانی که اسلام جهانی شود

آیت الله علم الهدی گفت: شهدا همه هستی و جان خود را در راه هدف مقدس فدا کردند و مسیرحرکت ما نیز پشت سر رهبری و ولایت در مرزبانی و پاسداری از نظام و گفتمان انقلاب، همان مسیر شهدا و راه حماسه سازان فتح خرمشهر است.

او افزود: امروز نیز همه باید بایستند و از کشور و گفتمان انقلاب مقدس اسلامی که دنیا را آماده ظهور حضرت مهدی(عج) می کند دفاع کنند.

سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی خرمشهرهای زیادی در راه است و دشمن بنا دارد در خطوط و جبهه های ما نفوذ کند اما مصمم هستیم پیروزیها را با فضل خدا ادامه دهیم و در مقابل توطئه های آنها با همه توان ایستادگی کنیم.

در این مراسم با حضور استاندار خراسان رضوی از خانواده شهیدان غلامرضا سمائی، علیرضا توسلی، رضا بخشی، مصطفی عارفی، ابراهیم عجم، آرش بوستانی، فرهادزاده، ابراهیم زاده مقدم و پورآزاد تجلیل شد.

سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس در سال 1361است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *