برادران: ورزشگاه ثامن مشکلات ریز و درشتی دارد

رییس هیات فوتبال استان خراسان رضوی گفت: از حدودا یک ماه قبل سازمان لیگ قول برگزاری دو جام شهدا و سوپرجام را در مشهد داد.

«محمدمهدی برادران» در خصوص صحبت‌های مطرح‌شده مبنی بر برگزاری سوپرجام فوتبال ایران در مشهد اظهار کرد: در هفته آخر اردیبهشت‌ماه با سازمان لیگ صحبت‌هایی داشتیم و دوستان قول دادند که میزبانی دو جام شهدا و سوپرکاپ فوتبال ایران را به مشهد بدهند. این دو جام قرار است در هفته آخر قبل از آغاز لیگ برگزار شود. ضمن اینکه سود حاصل از برگزاری جام شهدا به خانواده شهدا و مدافعین حرم اختصاص می‌یابد.

وی افزود: بعید است که سازمان لیگ اجازه استفاده از ورزشگاه ثامن را به تیم‌های مشهدی بدهد، برای این مسابقات نیز  در صورتی میزبانی به مشهد اعطا می‌شود که ورزشگاه امام رضا (ع) در اختیار قرار گیرد. البته با صحبت‌ها و رایزنی‌هایی که با مدیران تربیت‌بدنی مجموعه آستان‌قدس صورت گرفته، تایید اولیه را گرفته‌ایم.

برادران در خصوص امکان برگزاری مسابقات لیگ برتر در این ورزشگاه مدرن گفت: دو باشگاه مشهدی باید در این رابطه با تربیت‌بدنی آستان قدس صحبت‌ و هماهنگی لازمه را صورت دهند. در واقع تنها ورزشگاه موجود در مشهد با توجه به مشکلات ورزشگاه ثامن همین استادیوم امام رضا (ع) است. ورزشگاه ثامن مشکلات ریز و درشتی دارد که اگر قرار بود برای آماده‌سازی آن اقدامی صورت گیرد باید تا الان استارت می‌خورد اما اتفاقی نیافتاده و بدون شک این ورزشگاه استاندارد لازم برای برگزاری لیگ هفدهم را ندارد.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی در رابطه با سهم هیات فوتبال از قرارداد تیم‌های لیگ برتری با بازیکنان خود افزود: هدف ما حمایت از تیم‌های لیگ برتری خراسان رضوی است، در همین رابطه هم تلاش زیادی کردیم و اصلا و ابدا به دنبال ایجاد فشار روی این دو تیم نبوده‌ایم. برای لیگ هفدهم هم تنها هزینه‌های جاری هیات در رابطه با برگزاری مسابقات لیگ برتر را اخذ خواهیم‌کرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *