این کلیپ جدید نیست!

رییس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم(عج) مشهد، انتشار کلیپ منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی از رسانه ها را مربوط به سال های گذشته عنوان کرد.

دکتر داستانی با اشاره به انتشار کلیپی از وضعیت بستری بیماران در راهروهای این مرکز در فضای مجازی گفت: در حال حاضر هیچ بیماری در راهروی بخش‌های بستری بیمارستان بستری نمی‌شود و کلیپ مذکور مربوط به زمان گذشته‌ای است که بستری شدن بیمار در راهروها یک امر عادی و معمولی بود.

وی خاطر نشان کرد: امروز تنها در اورژانس اصلی بیمارستان در بازه‌های زمانی خاص که شاهد ورود حجم بالای بیمار هستیم تا تعیین تکلیف که حداکثر شش ساعت است امکان دارد بیمار در راهروی بخش و نه راهروی اصلی که محل تردد مراجعین است، بستری شود که قطعا با تلاش کادر درمانی تمامی بیماران کمتر از شش ساعت تعیین تکلیف شده و به بخش‌های بستری ارجاع داده می شوند.

رییس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم(عج) مشهد تاکید کرد: این حالت نیز زمانی اتفاق می افتد که در زمان شیوع بیماریهای واگیر فصلی، حجم قابل توجه بالغ بر ۳۰ تا ۴۰ بیمار در مدت کوتاه به بیمارستان مراجعه می‌کنند که به طور قطع ما خود را موظف به پذیرش تمامی بیماران می‌دانیم.

دکتر داستانی با تاکید بر اینکه با اقدامات انجام شده در قالب برنامه تحول نظام سلامت، دیگر شاهد بستری شدن بیماران بخش اعصاب در راهروهای بیمارستان که از گذشته از معضلات بزرگ این بیمارستان بود نیستیم تصریح کرد: با ساخت بخش بیماری‌های عروق اعصاب که در سال گذشته انجام شد به صورت کامل این معضل بر طرف شده و بیماران در بخش مربوطه بستری می شوند.

رییس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم(عج) مشهد در خصوص دیگر اقدامات انجام شده در این مرکز در قالب برنامه تحول نظام سلامت اظهار داشت: در یک سال گذشته بخشهای زیادی از جمله، تحت حاد قلب  ، اورژانس متمرکز بیمارستان ،گوش حلق و بینی، آی سی یو ۲۴ تخته کلاهان و پشتیبان داخلی ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفته است که این خود تحولی شگرف در بهسازی بیمارستان پس از ۵۰ سال است.

دکتر داستانی افزود: همچنین بخش‌های قلب، ای سی یو ۱و۲ ، جراحی چهار، تکمیلی آی سی یو اعصاب از بخش‌هایی است که مراحل عمرانی آن به اتمام رسیده و بزودی راه اندازی می شود.

وی تاکید کرد: آنچه که در زمینه تحول عمرانی در بیمارستان قائم(عج) ایجاد شده است به صورت عینی قابل مشاهده بوده و همه افراد بی طرف، از جمله اصحاب رسانه می توانند با یک بازدید کوتاه از فضای بیمارستانی به صدق گفته پی ببرند.

image_print
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *