ایمانی: از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم

هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: هدف ما حضور مقتدرانه در لیگ برتر هفدهم است و برای این مهم تلاش می‌کنیم.

«اکبر ایمانی» در خصوص تمدید قراردادش با پدیده اظهار کرد: در فصل گذشته از نیم‌فصل به پدیده اضافه شدم و توانستیم با پشت سر گذاشتن شرایط عجیبی که در برهه‌ای از فصل ایجاد شده‌بود، به بهترین نتیجه ممکن دست یابیم و پنج بازی متوالی را با برد پشت سر بگذاریم. البته در 4 مصاف آخر خود با 4 تیم اول جدول شکست خوردیم اما باید پذیرفت که پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و ذوب‌آهن همگی تیم‌های قدری بودند که هدف‌شان کسب سهمیه آسیایی بود.

وی افزود: در فصل گذشته پس از شکست مقابل تراکتورسازی دیگر شانسی برای کسب سهمیه آسیایی نداشتیم و همین موضوع سبب شد تا در سه دیدار آخر بی‌انگیزه شویم. امیدوارم این فصل بتوانیم نتایج خوب نیم‌فصل دوم را در نیم‌فصل نخست تکرار کنیم تا به بهترین رتبه ممکن دست یابیم.

ایمانی با اشاره به شرایط خاص لیگ برتر هفدهم تصریح کرد: لیگ برتر هفدهم یکی از حساس‌ترین دوره‌های لیگ در کشور خواهد بود، همه تیم‌ها یک سری امتیازات و ویژگی‌ها دارند که رقابت را سخت خواهدکرد. از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم اما در نهایت تصمیم گرفتم فوتبالم را در پدیده ادامه دهم زیرا اینجا همدلی و اتحاد، مثال‌زدنی است.

بازیکن سابق تیم‌های فولاد و ذوب‌آهن در رابطه با آغاز تمرینات پدیده افزود: تمرینات خود را از هفته گذشته آغاز کردیم و به زودی با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته اردویی را در ترکیه برگزار خواهیم‌کرد که قطعا در روند آماده‌سازی پدیده مفید و موثر خواهدبود. امیدوارم بتوانیم در لیگ برتر هفدهم مقتدرانه ظاهر شویم و هواداران فوتبال خراسان را خوشحال کنیم. این فوتبال استعداد و پتانسیل بالایی دارد و واقعا حیف است نمایندگان فوتبال خراسان برای بقا بجنگند.

ایمانی در خصوص اهداف خودش تاکید کرد: دوست دارم در سال منتهی به جام جهانی بدرخشم و به بهترین شکل در خدمت تیمم باشم، مطمئنم کی‌روش نگاه ویژه‌ای به فوتبال ایران دارد و تجربه نشان داده که وی در انتخاب بازیکن، خود را به دو تیم محبوب پایتخت محدود نمی‌کند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *