اولویت هزینه کرد کنسرسیوم، آپارتمان‌های میان مرتبه است

مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز گفت: طبق تصمیمات صورت گرفته اولویت هزینه کرد کنسرسیوم در ساختمان‌های میان مرتبه (لورایز) است.

مهدی خجسته افزود: از محل تسهیلات مصوب کنسرسیوم و براساس اولویت بندی انجام شده، گام اول هزینه کرد کنسرسیوم در بخش ساختمان‌های میان مرتبه است.
مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز با اشاره به آگهی مناقصه مندرج در روزنامه مبنی بر دعوت از شرکت‌های واجد شرایط خاطرنشان کرد: بعد از برگزاری جلسات مختلف در کمیسیون ارزیابی فنی پیمانکاران، تعداد ۱۸ شرکت از ۲۷ شرکت که رتبه یک ابنیه و ساختمان از سازمان برنامه و بودجه را داشتند، مورد تایید قرار گرفتند.
خجسته افزود: ۱۸ شرکت تایید شده حداکثر تا تاریخ ۱۶ خرداد ماه قیمت‌های پیشنهادی خود را ارائه کرده و بعد از ارائه قیمت‌ها، در تاریخ ۱۶ خرداد ماه در کمیسیون معاملات برنده مناقصات تعیین خواهد شد.
مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز گفت: به منظور تسریع در روند تکمیل پروژه، تصمیم به انتخاب ۴ پیمانکار شده است.
وی افزود: این ۴ پیمانکار در ۴ پروژه که شامل بلوک‌های مختلف می‌شوند، بصورت همزمان فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
خجسته درخصوص برآورد هزینه تکمیل پروژه افزود: طبق برآورد ریالی که مشاور انجام داده است، برای تکمیل ۴ پروژه لورایز قریب به ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی تصریح کرد: این برآورد ریالی بر اساس فهرست بهای سازمان برنامه و بودجه کشور تعیین شده است.
مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز در پاسخ به این سوال که پیش بینی برای تکمیل این پروژه چند ماه است، گفت: برابر بررسی بعمل آمده در صورت تامین بموقع اعتبارات مورد نیاز، پیمانکاران برای تکمیل و تحویل پروژه‌های ساختمان‌های میان مرتبه ۲۴ ماه فرصت دارند.

 

منبع: سایت پدیده

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *