امیدواری برای برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه امام رضا(ع)

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان ابراز امیدواری کرد که بازی‌های فصل آینده تیمش و سیاه‌جامگان در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود.

رضا مهاجری در نشست هم‌اندیشی و آسیب‌شناسی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در این جلسه، سرمربیان تیم‌ها می‌توانند آماده‌سازی خوبی برای خود داشته و سازمان لیگ هم بتواند برنامه‌هایش را پیاده کند.

وی در مورد غیبت سرمربیان در این نشست عنوان کرد: اگر همه همکاران حضور داشتند، کیفیت جلسه بهتر و نقطه نظرات بیشتری داده می‌شد. شاید شرایط کاری آنها باعث غیبت‌شان شد، اما این جلسه خسته‌کننده بود و ای کاش همه همکاران حضور پیدا می‌کردند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در خصوص اینکه آیا قرار است پدیده و سیاه‌جامگان بازی‌های فصل آینده خود را در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار کنند، گفت: به نظر من، بازی کردن در این ورزشگاه به رشد فوتبال مشهد کمک خواهد کرد. ورزشگاهی که استانداردهای روز دنیا را دارد و اگر استفاده نکنیم، سرمایه‌مان از بین می‌رود. این ورزشگاه گنجایش 1200 خودرو را در پارکینگ خود دارد. این در شرایطی است که بیشتر استادیوم‌ها معضل پارکینگ دارند. ورزشگاه امام رضا زیباست و امکانات و چمن خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم به همراه سیاه‌جامگان، بازی‌های‌مان را در این ورزشگاه برگزار کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *