آمیختن رنگدانه‌های هنر در شهر

مرضیه بهمن‌آبادی متولد1361 طراح ونقاش است. از همان اوان کودکی ذوق هنری داشته وساعت‌ها غرق در این هنر شیرین می شده است. درکنار این ذوق وپشتکار دلگرمیش محبت‌های پدر بود که علاوه بر مهر پدری مشوقش در این راه طولانی بوده است. در نزد حسین گود آسیایی با دنیای واقعی وعلمی نقاشی آشنا شد و اکنون عضو انجمن هنرهای تجسمی و دارای مدرک هنرهای تجسمی است. بر پایی نمایشگاهای گروهی «آفتاب کرامت» در مشهد، حضور در نمایشگاه گروهی هنرمندان استان خراسان و دریافت لوح تقدیر برای شرکت در اولین جشنواره آموزشگاهای آزاد هنری مشهد و منتخب جشنواره شدن از دیگر فعالیت‌های این هنرمند مشهدی است.

او همچنین منتخب 2016 و 2017 بین شصت کشور جهان در ارت پلیس فلورانس ایتالیا نیز شده است و آموزش در آموزشگاه و به طور خصوصی با کودکان و بزرگسالان از فعالیت‌های او در حوزه آموزش نقاشی به شمار می‌رود.

پیشنهادهایی دارد و می‌گوید: مسئولین فرهنگی باید به هنرمندان پیشکسوت وجوان بها بدهند آثار ایشان را ارزشمند جلوه دهند و پایتخت معنوی را با بالا بردن ارزش هنر شاد و زنده نگهدارند و بگذارند رنگدانه‌های هنر با معنویت آمیخته شود فضایی مملواز عطر معنویت و هنر که همان جاودانگیست تمام فضای شهر را فرار گیردکه روح جان مردم پراز نشاط و معنویت شود. مومن همیشه شاد و مسرور هست و با هنر عجین!

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *