بهزیستی نیاز به همراهی عموم مردم دارد

استاندار خراسان رضوی همزمان با آخرین شب از لیالی قدر با حضور در آسایشگاه معلولان شهید فیاض بخش مشهد، با مدد جویان این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

علی رضا رشیدیان در حاشیهٔ بازدید از این آسایشگاه گفت: همراهی آحاد جامعه برای بهبود زندگی افراد زیر پوشش بهزیستی به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان تحت پوشش مراکز خیریه ضروری است.

وی افزود: تعدادی از فرزندان تحت پوشش بهزیستی و مراکز خیریه، جوانانی هستند که به سن ازدواج و اشتغال رسیده اند و باید در این زمینه‌ها مورد حمایت قرار گیرند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به فعالیت تعداد زیادی مراکز خیریه در استان، بیان کرد: مردم و خیران می توانند با سرکشی و حضور در این مجموعه ها، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های کارکنان، با مدد جویان تحت پوشش هم به گفت و گو و نشسته و ساعاتی شیرین را برای آنان رقم بزنند.

رشیدیان، یکی از بزرگترین ماموریت های نظام جمهوری اسلامی را کرامت بخشی و تکریم انسان ها دانست و افزود:  بارها و بارها امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) به عناوبن مختلف بر این امر تاکید داشتند.

وی لزوم برنامه ریزی برای توانمند سازی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: طی چهار سال گذشته اقدامات موثری در این حوزه صورت گرفته است.
گفتنی است؛ خراسان رضوی با شناسایی و تشکیل پرونده برای 97 هزار معلول بعد از تهران رتبه دوم به لحاظ شمار معلولان زیر پوشش بهزیستی را داراست

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *