60 هزار نفر عهده دار بازرسی انتخابات / با هر اقدام خارج از چارچوب قانون برخورد می شود

رئیس هیات مرکزی بازرسی انتخابات کشور گفت: 60 هزار نفر بازرسی انتخابات ریاست جمهوری و شورهای اسلامی شهر و روستا را عهده دار هستند.

وجه الله خدمتگزار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در مشهد با بیان اینکه وزارت کشور مسئول حسن اجرای انتخابات است، افزود: برای برگزاری انتخابات بر مدار قانون، در کنار همه عوامل، بازرسین نیز به صورت ثابت و سیار در شعب اخذ رای حضور می یابند.
وی اظهار کرد: برای هر شعبه اخذ رای یک بازرس تعیین شده و به ازای هر 15 شعبه یک سربازرس و تعدادی بازرس ویژه خواهیم داشت که در مجموع 60 هزار بازرس در این دوره بر فرآیند انتخابات از تبلیغات تا اخذ رای نظارت دارند.
وی با بیان اینکه هیات های بازرسی در 31 استان کشور فعال شده اند گفت: بازرسان مزبور آموزش های مربوطه را نیز در چند مرحله فراگرفته اند.
خدمتگزار افزود: آرای مردم حق الناس است و ما امانتدار این آرا می باشیم و باید به بهترین نحو به وظایف خود در این زمینه عمل کنیم.
وی اظهار کرد: در این راستا هر اقدام و رفتار خارج از چارچوب قانون، گزارش شده و با آن برخورد می شود.
وی گفت: ستاد انتخابات وزارت کشور فعالیت های مجاز و غیر مجاز در فضای مجازی و واقعی را طبق قانون مشخص و اطلاع رسانی کرده و با هر کس که خارج از این چارچوب اقدام کند برخورد می شود.

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *