نقشه شوم دخترجوان برای سرقت طلاهای مادر در نیشابور

نقشه شوم دختری جوان که با همدست یک مرد پس از بیهوش کردن مادرش طلاهای او را سرقت کرده بود توسط پلیس آشکار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر گفت: درپی گزارش سرقت به عنف طلا و جواهرات خانمی 57ساله در بخش زبرخان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ حسین بیات‌مختاری افزود:  در بررسی‌های اولیه مأموران پاسگاه انتظامی قدمگاه در محل بیانگر این بود که خانمی ۵۷ سال و دختر بیست ساله اش با غذا مسموم و طلا و جواهرات آنها سرقت شده است ، دختر جوان که شرایط مساعدتری نسبت به مادرش داشت در بررسی صحنه سرقت عنوان داشت در شب حادثه خانمی یک پرس غذای نذری به درب منزل آنها آورده که پس از خوردن غذای مسموم ، افراد سارق با ورود به منزل طلا و جواهرات مادرش را سرقت کردند.

وی عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با توجه به اظهارات ضد و نقیض دختر مالباخته و شواهد موجود در محل سرقت به ساختگی بودن سرقت مظنون شدند. با دریافت جوابیه کادر آزمایشگاه بیمارستان مبنی بر مسموم نشدن دختر جوان و به هوش آمدن مادر پس از سه روز بیهوشی پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اظهار داشت دختر جوان مجددا مورد بازجویی قرار گرفت و در مواجهه با مستندات کشف شده به نقشه سرقت طلاهای مادر با همدستی مردی جوان با استفاده از غذای مسموم به مواد بیهوش کننده اعتراف کرد.

وی با اشاره به دستگیری همدست متهم و مالخر اموال مسروقه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *