میثاقیان: دلم روشن است که پرسپولیس را می‌بریم

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان گفت: تیم دوم پرسپولیس هم قوی است و پرسپولیس در هر صورت پرسپولیس است.

«اکبر میثاقیان» درباره احتمال سقوط تیمش از لیگ برتر اظهار کرد: امیدواریم که واقعا این اتفاق رخ ندهد، تعداد بازی هایی که من حضور داشتم خیلی کم بود و فشار روی تیم زیاد. امتیاز کمی توانستیم به دست آوریم اما همه توان خود را گذاشتیم که امتیازها را جمع کنیم و همین هم شد. اگر 2،3 بازی زودتر آمده بودم راحت تر بودیم.

وی افزود: بازی با پرسپولیس بازی خستی خواهد بود چرا که مقابل ماشین سازی هم بازی پر فشاری داشتیم و خدا را شکر که به پیروزی رسیدیم

سرمربی سیاه جامگان درباره حضور هواداران در ورزشگاه عنوان کرد: مردم باید بیایند و همه طرفدار سیاه جامگان باشند چرا که این بازی ویژه است. پرسپولیس که قهرمان شده و استقلال هم که جنگی ندارد پس اگر همه طرفدار ما باشند و هیجان ایجاد کنند می توانیم یک بازی خیلی  خوب به نمایش بگذاریم.

میثاقیان با اشاره به نتیجه بازی دو تیم دیگر در حال سقوط تاکید کرد: ما باید بازی با پرسپولیس را ببریم و کاری به تیم های دیگر نداریم. بازی ما بازی سختی است اما دلم روشن است که برنده هستیم.

وی در واکنش به این که پرسپولیس شاید با ذخیره مقابل شما قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: من خبر ندارم، تیم دوم آن‌ها هم قوی است و پرسپولیس در هر صورت پرسپولیس است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *