مهاجری: بعضی از بازیکنانم را نمی‌بخشم

تیم فوتبال پدیده مشهد مقابل استقلال تهران تن به شکست داد.

از هفته بیست و نهم لیگ برتر، تیم های پدیده مشهد و استقلال از ساعت 18 دیروز در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که در این بازی استقلال به برتری دو بر یک رسید.

معین عباسیان دقیقه 34 برای پدیده گل زد اما در ادامه استقلال دو بار توسط نورافکن  دقیقه 57 و جابر انصاری دقیقه 81 برای آبی پوشان گل زدند.

هرایر مگویان در دقیقه 93 از بازی اخراج شد.

استقلال با این پیروزی 54 امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد.

 

سومین شکست پیاپی پدیده!

تیم پدیده سومین شکست پیاپی خود را برابر تیم استقلال متحمل شد.

شاگردان رضا مهاجری که در اواسط نیم فصل دوم نتایج قابل توجهی کسب کرده و توانسته بودند با 5 پیروزی پیاپی خود را مدعی حضور در رقابت های آسیایی کنند، در سه دیدار بزرگ اخیر خود سه شکست را متحمل شده اند.

شاگردان مهاجری پیش از این سابقه سه شکست پیاپی را در کارنامه خود طی هفته های نوزدهم تا بیست و یکم تجربه کرده که در آن از تیم های سایپا، استقلال خوزستان و فولاد شکست خورد. پس از این شکست ها بود که شاگردان مهاجری تحولی فوق العاده در تیم خود پدید آوردند و توانستند در 5 دیدار بعدی خود با سه امتیاز کامل میدان را ترک نمایند.

تیم مشهدی تنها یک دیدار دیگر در اصفهان و در برابر ذوب آهن پیش رو دارد و باید دید این بار واکنش آن‌ها به شکست های متوالی چه خواهد بود؟

 

درگیری در پایان بازی پدیده و استقلال

در پایان دیدار تیم‌های استقلال و پدیده بین سرپرست این تیم و تعدادی از تماشاگران درگیری شدیدی ایجاد شد.

بعد از پایان دیدار تیم‌های پدیده و استقلال از داخل جایگاه ویژه تعدای از تماشاگران نسبت به عملکرد بازیکنان پدیده انتقاد کردند که یکی از بازیکنان این تیم به شدت عصبانی شد و پیراهن خود را از تن درآورد. در این لحظه نزدیک بود کار به جدال فیزیکی بکشد که بازیکنان پدیده بازیکن مورد نظر را به رختکن بردند. همچنین مجتبی سراسیابی هم به عنوان سرپرست تیم با تعدادی از تماشاگران در جایگاه ویژه درگیر شد که با وساطت نیروی انتظامی قضیه ختم به خیر شد.

 

از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم و آن‌ها را نمی‌بخشم.

رضا مهاجری پس از شکست تیمش مقابل استقلال افزود: بازی از لحاظ فنی شکل خاصی داشت، خط دفاعی ما زحمت کشیدند و ما محو جریان بازی شدیم و از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم.

وی ادامه داد: هفته گذشته استقلال را آنالیز کردیم اما دوباره سر همان مباحث گل خوردیم، بچه‌هایمان باید با جنبه‌تر به استقلال نگاه می‌کردند. نمی‌توانم آنان را ببخشم.

سرمربی پدیده تأکید کرد: در روزی که موقعیت‌های زیادی داشتیم مغلوب حریف شدیم اما بر خلاف بازی‌های گذشته که خودم مقصر بودم، بعضی از بازیکنان تیمم را نمی‌بخشم.

وی در خصوص اخراجش توسط داور گفت: زمانی که علی احمدی تعویض شد من مشغول صحبت با بازیکن تیم خودم بودم اما داور من را اخراج کرد.

مهاجری در خصوص اینکه چرا پدیده نمی‌توانست موقعیت خلق کند، اظهار کرد: نبود سوبا و مهربان ما را برای رسیدن به دروازه استقلال اذیت کرد، اما بازهم می‌گویم این‌ها توجیه مناسبی نیست. یک بار دیگر تأکید می‌کنم که ما به لحاظ شخصیتی مغلوب استقلال شدیم نه به لحاظ تیمی.

وی در خصوص اتفاقات بعد از پایان بازی خاطرنشان کرد: استقلال که به تبریز رفته بود تا با گسترش بازی کند، منصوریان در آن بازی محروم بود و از روی سکوها مسابقه را تماشا می‌کرد. وقتی استقلال گل زد، تنها کسی که خوشحال بود منصوریان بود اما در مشهد پایگاه استقلال و پرسپولیس قوی است و به همین علت تماشاگران از این دو تیم هم حمایت می‌کنند.

سرمربی پدیده تأکید کرد: جا دارد از رسانه‌ها تشکر کنم که یک سال حامی ما بودند و امیدوار هستم فوتبال مشهد تغییراتی داشته باشد که به نفع این استان تمام شود.

بهترین هواداران را در مشهد داریم

سرمربی استقلال گفت: خوشحالم در شهری بازی را بردیم که از نظر هواداران بعد از تهران، بهترین هواداران را برای ما دارد.

علیرضا منصوریان اظهار داشت: این برد را به همه استقلالی‌ها علی الخصوص استقلالی‌های مشهد تقدیم می‌کنم. تیم ما را به شکلی تشویق می‌کردند که گویا در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردیم و در خانه به میدان می رفتیم.

وی درباره اشتباه رحمتی اظهار کرد: این اشتباه از رحمتی نبود و نمی دانم چرا خط دفاعی ما اینگونه کار کرد. شاید این اتفاق تیم ما را برگرداند. همه در بین نیمه قول دادند تا کاپیتانشان را خوشحال کنند. روزی نبود که ما کار تاکتیکی انجام دهیم. با تمام وجود بازیکنانم انتحاری بازی کردند و بازیکنانم می‌خواستند تا کاپیتانشان را خوشحال کنند.

سرمربی استقلال درباره بازی گفت: در نیمه نخست بازی خوب نبودیم ولی می‌دانستیم که در نیمه دوم می‌توانیم به گونه‌ای بازی کنیم تا برد را به کاپیتان تیم تقدیم کنیم. بازیکنانم با یک همدلی توانستند در نیمه دوم عملکرد قابل قبولی داشته باشند. اعتقاد دارم که تنها همدلی بازیکنان توانست سه امتیاز را به سود ما کند.

منصوریان درباره شادی گلش با امید نورافکن افزود: امید یکی از بازیکنان پر قدرت است. خیلی سعی کردم خودم را حفظ کنم که نیفتم. با این حال یک بار دیگر این خوشحالی را بعد از بازی با پیکان انجام داده بودیم. خوشحالم در شهری بازی را بردیم که از نظر هواداران بعد از تهران، بهترین هواداران را برای ما دارد. جا دارد به رضا مهاجری تبریک ویژه‌ای بگویم که توانست تیم خود را برگرداند زیرا اعتقاد داشتم خودم در تیم استقلال هم چنین مشکلات را داشتم.

سرمربی استقلال درباره داوری این دیدار تاکید کرد: داوری مشکلی نداشت.من به داور مسابقه گفتم حتی اگر ببازیم هم خیلی خوب قضاوت کرده و خیلی شیک داوری کرد.

 

گزارشی از مانی پویا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *