مرد هزار چهره در بینالود به دام افتاد

عامل کلاهبرداری از شهروندان با جعل عناوین مختلف دولتی توسط پلیس شهرستان بینالود دستگیر شد .

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود گفت: باکسب خبری مبنی بر ادعاهای بی اساس توسط فردی سودجو به افراد دارای مشکلات اداری موضوع با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ نظافتی افزود:در بررسی‌های میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد این فرد کلاهبردار با شناسایی طعمه‌های خود که در انجام سیر مراحل اداری با مشکل مواجه شدند با جعل عناوین مختلف دولتی و نفوذ داشتن در دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات مبالغی را از آنها کلاهبرداری کرده است.

وی با اشاره به اینکه بعضاً این فرد شیاد و طعمه های خود را در شبکه های پیام رسان اجتماعی شناسایی کرده تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با محرز شدن کلاهبرداری این فرد و جعل عناوین مختلف دولتی، با هماهنگی قضایی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود عنوان کرد: متهم در بازجویی های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی تاکنون به ۶۳۰ میلیون ریال کلاهبرداری از شهروندان با جعل عناوین دولتی در شهرهای طرقبه شاندیز، کاشمر، نیشابور ، زاوه و دولت آباد اعتراف کرد . لازم به ذکر است با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *