مردم به بازگشت عوام فریبی و دروغ میدان ندهند

قائم مقام حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: مردم تحمل بازگشت به گذشته را ندارند و در انتخابات پیش رو نباید اجازه بازگشت عوام فریبی و دروغ را بدهند.

غلامرضا انصاری پنجشنبه شب در جمع مردم مشهد افزود: مردم ما دیگر ظرفیت اجتماعی برای تحمل تورم 800 درصدی را ندارند، لذا باید تلاش کنیم آقای روحانی با رای بالای 25 میلیونی دولت دوم خود را تشکیل دهد و اقدام های تحول زای دولت یازدهم را دنبال کند.
وی گفت: در سه سال و نیم گذشته 36 رئیس جمهور و نخست وزیر وارد کشور شده و ده ها قرارداد اقتصادی با دولت تدبیر و امید منعقد کرده اند.
این فعال سیاسی گفت: همین اکنون 200 میلیارد دلار قرارداد تنها در بخش نفت و گاز آماده انعقاد با شرکت های پیشرفته است و اگر بخواهیم برای جوانان اشتغال ایجاد کرده و یا نان بر سر سفره مردم بیاوریم باید به جذب سرمایه گذاری خارجی روی آوریم.
وی با اشاره به تقویت کابینه روحانی در دولت بعدی تاکید کرد: حتی اگر روحانی دولت فعلی را تقویت نکند نیز در چهار سال بعد آینده موفقی برای این کشور رقم خواهد خورد.
انصاری افزود: باید به دنبال استفاده از عقل، فکر جمعی و دانش برای اداره آینده کشور باشیم، چنان که این روند در طول مدت فعالیت دولت روحانی وجود داشته است.
وی گفت: امروز مردم بر سر دوراهی قرار دارند که یکی به بیراهه و ناکجا آباد می رود و دیگری به توسعه، پیشرفت و فردای بهتر منتهی می شود که حرکت در مسیر دوم محقق نخواهد شد مگر این که در انتخابات ریاست جمهوری به دکتر روحانی رای دهیم.
وی توفیق برجام برا کشور را مهم دانست و افزود: در برجام توانستیم از ارزش های خرد جمعی استفاده کنیم و حق قانونی خود را در برابر 6 قدرت جهانی بدون عقب نشینی از آرمان های انقلابمان به کرسی بنشانیم.
انصاری با اشاره به قرارداد خرید 200 فروند هواپیما در دولت تدبیر و امید گفت: پیش از دولت روحانی سالانه 6 میلیارد دلار پول اجاره به شرکت های قطری و ترکیه ای می دادیم و امروز از محل درآمد همین هواپیماهای برجامی قسط آنان را پرداخت می کنیم.
عضو شورای شهر تهران در ادامه گفت: اجرای قانون جامع شوراها و آماده سازی 2 لایحه بسیار خوب در باره شوراها در دولت یازدهم اتفاق افتاد.
انصاری با بیان این که اصلاح طلبان در انتخابات شوراها به دنبال شهر سالم و سبز هستند، افزود: ما معتقدیم باید در کنار هوشمندسازی شهر، شهروندان را نیز به پایه ای برسانیم که بتوانند حقوق خود را از مسئولان مطالبه کنند.
این مراسم با حضور و معرفی اعضای لیست واحد اعتدالیون و اصلاح طلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد در مسجد رضوی کوی طلاب این شهر برگزار شد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *