سیاه نمایی توهین به کرامت ملت ایران است

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاه نمایی و غیر واقعی نشان دادن واقعیت در تبلیغات انتخاباتی، بی حرمتی و توهین به کرامت ملت ایران است.

رمضانعلی سبحانی فر شنبه شب در مراسم گرامیداشت هفته هلال احمر در سبزوار افزود: مردم در روزهای اخیر شاهد بی انصافی های بسیار توسط برخی افراد نسبت به خدمات ارزشمند دولت یازدهم هستند که گاهی از حدود شرعی و قانونی هم عبور می کند.
وی با بیان اینکه باید تلاش کرد انتخابات آتی پرشور و با حضوری حداکثری مردم برگزار شود، اظهار کرد: نباید با مطرح کردن برخی مطالب، دروغ، تهمت و افترا مردم را از حضور در پای صندوق های رای منصرف و نا امید کرد.
وی گفت: در دولت یازدهم توجه بسیار به امداد و نجات در کشور شد و هم اکنون 500 پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر در کشور فعال است که در نیمه دوم اردیبهشت ماه امسال 50 پایگاه امداد و نجات دیگر به آنها افزوده می شود.
سبحانی فر افزود: در دولت یازدهم 31 پایگاه اورژانس هوایی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کشور ایجاد شد که نوزدهمین پایگاه در سبزوار فعال شده است.
وی اظهار کرد: در حوزه ناوگان اورژانس زمینی نیز تاکنون یک هزار و 200 دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی کشور پیوسته است و 800 دستگاه آمبولانس دیگر در ماه های آینده به این تعداد افزوده می شود.
وی گفت: با تلاش دولت یازدهم پنج هزار و 700 خانه بهداشت در کشور احداث و 20 هزار واحد بهداشتی و درمانی تعمیر، مرمت و بهسازی شد.
سبحانی فر افزود: برنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعیت هلال احمر توسعه پایگاه های امداد و نجات در کشور است که در این راستا اعتبارات مناسب از سوی مجلس شورای اسلامی تصویب و به دولت ابلاغ شده است.
رییس جمعیت هلال احمر سبزوار نیز در این مراسم گفت: هم اکنون سه پایگاه امداد و نجات در جاده های این شهرستان در حال فعالیت است.
محمد علی جباری ثانی افزود: سه دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه خودرو نجات در این پایگاه ها فعال هستند.
وی اظهار کرد: یک پایگاه امداد این شهرستان دارای ساختمان ملکی نیست که با تلاش دولت اعتبارات مورد نیاز برای احداث این ساختمان تامین شده است.
در این همایش از 10 تن از امدادگران نمونه جمعیت هلال احمر سبزوار قدردانی شد.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *