زندان پایان راه دو سارق مامورنما

با تلاش پلیس آگاهی دو مامورنمای زورگیر در شهر مشهد شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی در تشریح این خبر گفت: با دریافت مرجوعه قضایی مبنی بر سرقت به عنف توسط دو مرد مامورنما بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی وارد عمل شد.

سرهنگ حمید رزمخواه افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد، دو مامورنما که دستبند و بی‌سیم به همراه داشتند پس از ورود به منزل با ضرب و شتم و تهدید مبلغ هشتاد میلیون ریال وجه نقد و تعدادی کارت عابربانک به همراه رمز را از وی زورگیری کرده‌‌اند.

وی بیان کرد: کارآگاهان مجرب پایگاه شمال پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق محل حادثه با کمک مالباخته یکی از سارقان را شناسایی و عملیات دستگیری او را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی عنوان کرد: تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از تحقیقات میدانی محل اختفای سارق را شناسایی و او را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند. متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود که در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به جرم خود اعتراف و اعلام کرد که نقشه را با فردی به نام رضا طراحی کرده و هم‌اکنون اموال مسروقه در اختیار همدستش است.

سرهنگ رزمخواه خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس با اطلاعات به دست آمده همدست متهم را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و در بازرسی از مخفی‌گاهش اموال مسروقه را کشف کردند متهمان پس از سیر مراحل قانونی با صدور حکمی روانه زندان شدند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *