دوستی خیابانی، سرقت و دستگیری زن و شوهر جاعل در مشهد

زوج جوان که از جاعلان حرفه ای بودن سوار بر خودروی سواری پراید سرقتی دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی مشهد مقدس با اعلام این خبر گفت: مرد جوانی چند روز قبل با همدستی دختری جوان که از چندی قبل باهم دوست شده بودند یک دستگاه خودروی سواری پراید سفید رنگ را به سرقت بردند.

سرهنگ بوستانی افزود: آنها به خانه یکی از دوستانشان در حاشیه شهر مشهد رفتند، دو روز گذشت و صاحبخانه و همسرش با خودروی سرقتی از خانه بیرون زدند تا مواد مخدر و پایپ بخرند.

وی خاطرنشان کرد: خودروی مسروقه در صد متری کمربندی در حال حرکت بود که ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد با تیزهوشی در هنگام بازگشت از یک مأموریت خودروی سرقتی را شناسایی و آن را متوقف کردند.

زن ۲۷ ساله که راننده پراید سرقتی بود در تحقیقات اولیه به پلیس گفت: این خودرو را دوست شوهرش و دختری جوان به خانه آنها آورده اند.

وی افزود: در بازرسی از وسایل همراه این زن جوان یک عدد پایپ یک بسته کوچک شیشه دو عدد تراول چک ۱۰۰ هزار تومانی و ۵۰ هزار تومانی جعلی سه دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

همچنین ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد در بازرسی از وسایل همراه شوهر این زن یک قبضه چاقو مقادیری مواد مخدر صنعتی و یک عدد کارت عابربانک کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد مقدس گفت این متهم که پنج فقره سابقه کیفری دارد و زن جوان پس از طی مراحل اولیه قانونی با دستور مقام قضایی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفتند، اما بررسی‌های بعدی پرونده حاکی از آن بود که زن ۲۹ ساله از جاعلان حرفه ای بوده و تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی قرار داشته است، اظهار داشت: زن جوان تاکنون به ۱۵ فقره جعل تراول چک اعتراف کرده و تحقیقات ادامه دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *