توزیع 1800 دستگاه رای گیری الکترونیکی در هشت شهر خراسان رضوی

دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: یکهزار و 800 دستگاه رای گیری الکترونیکی در هشت شهر این استان توزیع می شود.
سید مسعود محولاتی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: براساس اعلام وزارت کشور انتخابات شوراهای اسلامی در شهرهای دارای هفت و 9 کرسی در شورا به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
وی اظهار کرد: این شهرها در خراسان رضوی شامل چناران، کاشمر، سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، قوچان، تربت جام و تایباد می باشد.
مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات خراسان رضوی گفت: توزیع دستگاه های رای گیری الکترونیکی در شهرهای مزبور از امروز آغاز شده و آموزش های لازم به مسئولان ستاد انتخابات این شهرها داده می شود.
محولاتی ادامه داد: همچنین 9 میلیون و 500 هزار تعرفه اخذ رای به این استان تحویل شده که در هفته پایانی اردیبهشت ماه بین شهرستانها توزیع می شود.
وی افزود: برای برگزاری بهتر انتخابات در این استان نشست آموزشی با حضور 230 نفر از معاونان فرمانداری ها، بخشداران و مسئولان ستاد های انتخابات در استانداری خراسان رضوی در حال برگزاری است که آموزش های لازم به آنان ارائه می گردد.
دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی از پرداخت اولین بخش اعتبارات مربوط به انتخابات طی هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: این اعتبارات به محض پرداخت در اختیار شهرستانها و فرمانداری ها قرار می گیرد.
چهار هزار و 700 شعبه اخذ رای در استان خراسان رضوی در نظر گرفته شده که 2 هزار و 100 شعبه از این تعداد شهری و 2 هزار و 600 شعبه روستایی است.
از جمعیت شش میلیون و 400 هزار نفری این استان چهار میلیون و 500 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند.

 

منبع: استانداری خراسان رضوی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *