تقدیم آثار خوشنویسان ممتاز به معلمان نمونه خراسان رضوی

دومین نمایشگاه جمعی گروه «نو اندیشان فرهنگ و هنر بارثاوا» با موضوع خوشنویسی متشکل از آثار برخی مدرسین و فوق ممتازهای انجمن خوشنویسان مشهد به منابست هفته معلم عصر روز شنبه 16 اردیبهشت در نگارخانه رضوان مشهد افتتاح می¬شود.

محمد ملک در گفت¬وگو با اتفاقیه تصریح کرد: ویژگی این نمایشگاه این است که برای اولین بار در ایران آثاری که به نمایش گذاشته می¬شود بین سی تن از معلمین برگزیده استان خراسان رضوی، به پاس زحماتی که در عرصه تعلیم و تربیت کشیده¬اند، به رایگان اهدا. خواهد شد

ملک خاطرنشان کرد: شرکت¬کنندگان در نمایشگاه شانزده نفر هستند و قرار است که مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و مسئولین دیگر این نهاد در افتتاحیه نمایشگاه حضور داشته باشند.

سرپرست گروه «نو اندیشان فرهنگ و هنر بارثاوا» افزود: این نمایشگاه با دو هدف کلی برگزا ر می¬شود، ابتدا گسترش و شناساندن هنر خوشنویسی به آحاد مختلف جامعه است و هدف دوم این است که بتوانیم قدمی در پاسداشت مقام شامخ معلم برداشته باشیم. این را هم باید مطرح کرد که چند تن از کسانی که در این نمایشگاه آثارشان به نمایش گذاشته می¬شود از جامعه معلمان نواحی مشهد و دانشگاه فرهنگیان هستند.

ملک با اشاره به اهمیت چنین حرکت¬هایی تأکید کرد: انتظار ما از متولیان تعلیم و تربیت به ویژه اداره کل آموزش و پرورش این است که حال که حرکتی دسته جمعی در حال انجام است،  آنها قدر چنین حرکتی را بدانند و با حضورشان ارزش این کار را بیشتر کنند. وی تصریح کرد  ارزش¬ مادی آثاری که تقدیم می¬شود بالغ بر میلیون¬ها تومان است و امیدواریم تا این بزرگواران با حضورشان سهم خود را در این حرکت ویژه داشته باشند.

ملک ادامه داد:گروه «نواندیشان فرهنگ و هنر بارثاوا» به این منظور تشکیل شده که خلاء¬های موجود در عرصه خوشنویسی را جبران کند و چون نهادهای متولی تا کنون به دلیل خیلی از محدودیت¬ها نتوانسته¬اند چنین خلاء¬هایی را  بطور کامل پوشش دهند لذا از طریق این گروه که یک انجمن مردم¬نهاد است، امید است که  این امور محقق شود. این یک حرکت کمکی و غیر موازی است و در تلاشیم تا کاستی¬های این جریان را جبران کند و با این حال باید دید از این نمایشگاه چطور استقبال می¬شود.

گفتنی است این نمایشگاه تا 21 اردیبهشت صبح و بعد ازظهر در نگارخانه رضوان واقع در کوهسنگی 17 دایر خواهد بود. لازم بذکر است نگارخانه رضوان و «انجمن علمی معلمان هنر استان خراسان« در برگزاری آن مشارکت دارند.

 

نوید موسوی

image_print
1 پاسخ
  1. Rastrear Celular
    Rastrear Celular گفته:

    É muito difícil ler os e-mails de outras pessoas no computador sem saber a senha. Mas mesmo que o Gmail tenha alta segurança, as pessoas sabem como invadir secretamente a conta do Gmail. Compartilharemos alguns artigos sobre crackear o Gmail, hackear qualquer conta do Gmail secretamente sem saber uma palavra.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *