با «تپ‌سی» رایگان به آرامگاه فردوسی بروید

مدیرعامل شرکت تپ سی گفت: علاوه بر سفر رایگان به آرامگاه فردوسی در روز بزرگداشت این شاعر برجسته، “تپ سی” در نظر دارد تعدادی سرویس‌ رایگان برای شهروندان مشهدی را در روزهای 3شنبه تا جمعه هفته جاری برقرار کند.

میلاد منشی پور روز گذشته در نشست خبری که در هتل مدینه الرضا(ع) برگزارشد، افزود: “تپ سی” گسترده ترین شبکه سرویس‌دهی را در سطح ایران دارد و در حال حاضر با بیش از 60هزار راننده مشغول  به فعالیت است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه درشهر مشهد 45 هزار آژانس و خودروی سواری مسافرکش برای ارائه خدمات روزانه به شهروندان و زائران فعال هستند،برای ارائه خدمات مطلوب و‌ایمن و آنلاین در کمترین زمان ممکن، تپ سی فعالیت خود را آغاز کرده است.

منشی‌پور اضافه کرد: در حال حاضر در سیستم سنتی هر دو ساعت یک سرویس به صورت میانگین انجام می‌شود اما در “تپ سی” دو برابر این میزان خدمت رسانی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت “تپ سی” افزود: برای قیمت‌گذاری نرخ خدمات تپ سی، قیمت دریافت شده از مسافر ۲۰ درصد کمتر از نرخ قیمتی سایر تاکسی‌ها است و برای استفاده از خودروهای رانندگان در این شرکت نیز، شرایط خاصی داریم و به همه موارد فنی ماشین و موارد استعلامی راننده هم توجه شده است. در راستای تکریم حقوق مسافرین عزیز ما به کیفیت خودروها اهمیت می‌دهیم و شرایط سختی برای جذب ناوگان خود قائل هستیم.

وی اضافه کرد: طبق این نرم‌افزار سفر سالم، ارزان و با امنیت را برگزار می‌کنیم. شهروندان مشهدی می‌توانند این نرم افزار را از اپ‌استور، کافه بازار و آدرس www.tap30.ir دانلود کنند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *