آخرین وضعیت باشگاه پدیده در تعطیلات

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان گفت: تیم فوتبال پدیده فصل آینده با آرامش برای کسب سهمیه و رتبه‌های بالای جدول تلاش خواهد کرد.

حمید رضا کریمویی اظهار کرد: فصل گذشته با تمام فراز و نشیب‌ها به پایان رسید و خداراشکر پس از پایان حواشی مدیریتی توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی افزود: در حال حاضر برنامه‌ها برای فصل آتی به صورت جدی در حال پیگیری است، همچنین با صحبت‌هایی که با حضور هیئت مدیره با  هاجری انجام شد بنا شد تا فصل آینده هم با مهاجری کار خود را ادامه دهیم.

کریمویی با تاکید برحضور مهاجری در فصل آتی خاطرنشان کرد: برای فصل آینده لیستی توسط کادرفنی و بازیکنان از سوی مهاجری ارائه شده است و ما مذاکرات و پیگیری‌های خود را آغاز کرده‌ایم و با افراد در حال مذاکره‌ایم.

مدیرعامل باشگاه پدیده با بیان اینکه امیدوار فصل آینده افتخارات خوبی برای فوتبال خراسان به ارمغان بیاوریم، خبرداد: هواداران امیدوار باشند که فصل آینده فصل خوبی برای پدیده خواهد بود و با توجه به ساختار و برنامه‌هایی که داریم فصل آینده در رتبه‌های بالای جدول قرار خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به صحبت‌هایی که با مهاجری شده است، هفته آینده برنامه خود را برای تعطیلات بین دو فصل خواهیم بست و برنامه اردوها و مذاکرات با بازیکنان مشخص می‌‌شود.

کریمویی تاکید کرد: ظرف یک هفته تا 10 روز آینده برنامه باشگاه برای فصل جدید اعلام خواهد شد، هدف ما ثبات و انضباط خواهد بود امیدواریم با اقداماتی که برنامه ریزی خواهد شد فصل آتی با آرامش برای کسب سهمیه تلاش کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *