نماینده مشهد در جایگاه یازدهم قرار گرفت

تیم فوتبال پدیده در دیدار آخر خود در لیگ برتر شانزدهم شکست خورد.

تیم فوتبال پدیده خراسان در آخرین دیدار خود در لیگ شانزدهم در مصاف با ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

پدیده‌ای‌ها درحالی که پس از کسب چند پیروزی متوالی هوای آسیایی شدن در سر داشتند، در نهایت لیگ را با تحمل 4 شکست متوالی پایان بردند. شاگردان رضا مهاجری با این شکست 34 امتیازی ماندند و در پایان لیگ شانزدهم به رتبه یازدهم تکیه کردند.

پدیده از 30 مسابقه خود در لیگ برتر فصل جاری صاحب 8 پیروزی، 10 تساوی و 12 شکست شد. شاگردان مهاجری فصل قبل با اندوختن 36 امتیاز و تکیه بر رتبه دهم به کار خود پایان داده‌ بودند.

«حسن بادامکی»، مربی تیم فوتبال پدیده در رابطه با این بازی گفت: با اینکه از نوع بازی بازیکنان ذوب‌آهن شناخت کافی را داشتیم ولی در 15 دقیقه اول، بازی را بد شروع کردیم و متاسفانه در پنالتی گل خوردیم.

وی اظهار کرد: بعد ازدریافت گل تلاش کردیم بازی را کنترل و گل خورده را جبران کنیم ولی ذوب‌آهن خیلی خوب از ضدحملات بهره برد و توانست موفق ظاهر شود.

بادامکی با بیان اینکه تیم ما هم موقعیت های خوبی داشت، نیز افزود: می توانستیم نتیجه راتغییر دهیم ولی نتوانستیم درست از فرصت هایمان بهره ببریم.

وی تصریح کرد: همانطور که رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی هم اشاره کرد لیگ برای پدیده بعد از بازی با تراکتورسازی تمام شد.

مربی این تیم به برنامه پدیده برای فصل آینده اشاره کرد و گفت: مهاجری برنامه کاملی تهیه کرده است که باید سعی کنیم شرایط را در فصل آینده بهتر کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *