میثاقیان زنده ماند و قهرمان شد!

اکبر میثاقیان توانست دومین ماموریت غیرممکن خود را به خوبی به پایان برساند و یک روز بزرگ دیگر در کارنامه مربی گری اش ثبت نماید.

دقایق پایانی دیدار سیاه جامگان و پرسپولیس بیش از آنکه شکست شاگردان برانکو، بقای عجیب سیاه جامگان و حمایت فوق العاده طرفداران مشهدی مورد توجه قرار بگیرد، به عکس العمل های اکبر میثاقیان زیر باران شدید ورزشگاه ثامن توجه شد، سرمربی ای که دوست داشتنی ترین چهره روز آخر رقابت های لیگ برتر بود و البته خوشحال ترین آن.

«اصلا باورم نمی شود. برای من مثل یک رویاست، دم تماشاگران گرم». این تمام حرف میثاقیان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی بود، جایی که او همچنان در رویا به سر می برد و البته به سختی توان سخن گفتن را داشت.

شدت هیجان میثاقیان به حدی بود که همسر او در تماس با اطرافیان تیم با این مضمون پیگیر احوال همسرش شده: “فقط به من بگید اکبر زنده اس یا نه!”. و البته که حاضران در ورزشگاه و حتی گزارشگر تلویزیونی هم نگران حال سرمربی سیاه جامگان در کنار زمین بودند.

اکبر میثاقیان به دلیل حضور به عنوان بازیکن در تیم ابومسلم و البته دوران طلایی اش به عنوان سرمربی در ابومسلم، محبوب ترین مربی در فوتبال مشهد است و حالا محبوبیت او در این شهر بیش از پیش شده است تا در پایان دیدار  او در حد یک اسطوره مورد تشویق و تمجید قرار بگیرد و البته عکس های به یادماندنی و خاطره انگیز از “اکبر اوتی” فوتبال ایران برای همیشه به ثبت برسد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *