نخستین باشگاه سه‌گانه استان در مشهد تشکیل شد

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه خراسان‌رضوی گفت: نخستین باشگاه سه‌گانه استان را در مشهد تشکیل شده است.

علی حسین‌زاده اظهار داشت: در اردیبهشت ماه سال جاری دو مرحله مسابقات دوگانه در شهر مشهد با حضور 120 ورزشکار برگزار کردیم که در این رقابت ابتدا شرکت کنندگان مسیر از فلکه پارک مشهد به سمت نمایشگاه بین‌الللی رکاب زدند و سپس مسافت 5 کیلومتری را دویدند.

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها را لیگ دوگانه نامگذاری کرده که این لیگ در پنج مرحله برگزار می‌شود و به نفرات اول تا دهم در مجموع این مسابقات جوایزی اهدا می‌شود.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: همچنین در اوایل خرداد ماه تست استعدادیابی سه گانه را در مشهد با حضور 150 نفر از نوجوانان و جوانان برگزار کردیم که در این استعدادیابی تست شنا از افراد شرکت کننده گرفته شد.

رئیس هیئت ورزش سه گانه خراسان‌رضوی گفت: اکنون در ماه رمضان نمایشگاهی را در سالن شهید بهشتی برگزار کرده تا بتوانیم از این طریق مردم را با این رشته آشنا کرده و آن‌ها را جذب این رشته بکنیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر 450 ورزشکار سازماندهی در استان فعال بوده و نخستین باشگاه سه‌گانه استان را در مشهد دایر کرده‌ایم. مهمترین مشکل هیئت ورزش‌‌های سه‌گانه در اختیار نداشتن اماکنی برای این هیئت است و اگر استخری در اختیار داشته باشیم، بسیاری از مشکلات هیئت را حل می‌شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *