شرایط سختی را پشت سر می‌گذاریم

مدیر عامل باشگاه فرش آرا مشهد درباره جدایی مجید مرتضایی و شرایط این روزهای فرش آرا سخن گفت.

غلامعلی مرتضایی اظهار کرد: اول از همه باید بابت حضور چندین ساله ایشان در باشگاه فرش آرا نهایت تشکر و قدردانی خود و باشگاه فرش آرا را اعلام کنم. در این چند ساله ایشان با تمام انرژی و توان برای این تیم زحمت کشید. پشتوانه سازی که وی برای فوتسال استان و مشهد انجام داد به نحوی است که امروز در نبودشان هم تیم با تفکر و بازیکنانی که برای فرش ارا پرورش داده بسته می‌شود و موفقیتی هم اگر در آینده نصیب فرش آرا شود قطعا به یمن زحمات او خواهد بود.

 

  • آمادگی واگذاری تیم را داشتیم

مرتضایی درباره دلیل جدایی سرمربی تیمش عنوان کرد: چه هیات مدیره و چه بنده علاقه‌مند بودیم که بتوانیم در لیگ جدید هم از ایشان استفاده کنیم. اما او درخواست داشت که ۳-۴ بازیکن درجه یک اضافه شود تا در کنار جوانان  نتیجه بهتری حاصل شود و زحمات ایشان نمود پیدا کند. ما هم مطالب ایشان را منطقی تشخیص دادیم. اما متاسفانه شرایط اقتصادی فعلی این اجازه را به ما نمی داد. شرایط اقتصادی  به نحوی پیش رفت که دیدیم نمی‌توانیم هزینه ها را افزایش دهیم. یا باید تیم را کاملا واگذار  و یا با داشته های خودمان تیم را اداره می کردیم. حتی آمادگی واگذاری را هم داشتیم که میسر نشد. از طرفی  هم نمیتوانستیم به آینده فوتسال در مشهد بی تفاوت باشیم. مجید مرتضایی هم حق داشت که بالاخره بتواند تیمی با تفکرات خود و بازیکنان جدید هدایت کند. این موارد درنهایت منجر به جدایی ایشان از فرش آرا شد.

مدیر عامل باشگاه فرش آرا درباره شرایط این روزهای تیمش گفت: از اوایل هفته  تمرینات تیم شروع می‌شود. تکلیف سرمربی هم تا پیش  از شروع تمرینات مشخص و اعلام خواهد شد.

 

  • می‌خواهیم شاکله اصلی تیم را حفظ کنیم

مرتضایی درباره بازیکنان فصل جدید افزود: فعلا تمرکز ما بر روی تیم سال گذشته است. تعدادی از بازیکنان قرارداد دارند وتعدادی هم قراردادشان به پایان رسیده که در حال مذاکره هستیم تا شاکله تیم سال گذشته را حفظ کنیم. با چند نفر در حال مذاکره هستیم. تا بتوانیم بازیکنانی را که در حد توان فنی ومالی باشگاه هستند جذب کنیم . ما هم نمیتوانیم قول هایی بدهیم که در پایان نتوانیم عمل کنیم. اما در هر حال یک گروه فنی داریم که لیست کاملی از بازیکنان بومی و غیر بومی را جمع آوری کرده است که بر اساس کیفیت آن‌ها و شرایط تیم در حال مذاکره هستیم.

مرتضایی خاطرنشان کرد: در حالی که شرایط اقتصادی کنونی مخصوصا در صنعت خوب نیست ما انتظار داریم نهادهای دولتی و عمومی بتوانند دست تیم های خصوصی را بگیرند تا چراغ ورزش در استان خاموش نشود و بدانند که همه ما امروز شرایط سختی را پشت سر می‌گذاریم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *