«برجام» زمینه تعامل بازرگانان ایرانی با دنیا را فراهم کرد

استاندار خراسان رضوی گفت: مذاکرات در حوزه برجام، زمینه ساز برقراری تعامل بهتر فعالان اقتصادی و بازرگانان کشورمان با دنیا شد.

علی رضا رشیدیان در جمع خبرنگاران افزود: فضای مناسب ایجاد شده در سایه برجام منجر به افزایش جذب سرمایه گذاری خارجی شد به طوری که امسال

استان ما از نظر تعداد طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری خارجی رتبه نخست کشور را به دست آورد که امید می رود از نظر جذب سرمایه گذاری های خارجی نیز رتبه ای عالی کسب کند.
وی تاکید کرد: ضرورت بهره گیری از فرصت ها و مزیت های اقتصادی استان، ایجاد فضای اعتماد برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.
استاندار خراسان رضوی گفت: تمامی کشورها در زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی با هم رقابت می کنند و هیچ کشوری نیست که خود را از از این مهم بی‌نیاز بداند.
رشیدیان افزود: همه کشورها به دنبال این هستند تا با جذب سرمایه ها، ظرفیت های بالقوه خود را به فعلیت رسانده و سهم بیشتری از اقتصاد جهانی کسب کنند.
وی تاکید کرد: خوشبختانه در خراسان رضوی اقدامات خوبی به واسطه سیاست های دولت تدبیر و امید و رهنمودهای مقام معظم رهبری در اجرایی کردن و آماده سازی فضا برای توسعه اقتصادی، انجام شده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *