توافقی برای تیم‌داری در لیگ برتر والیبال انجام نشده است

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: هنوز با هیچ گروهی به صورت رسمی برای تیم‌داری در والیبال به توافق نرسیده‌ایم.

هوشنگ ولی‌پور درخصوص شایعه تیم‌داری مشهدی‌ها در لیگ برتر گفت: از مدتها قبل تلاش کردیم تا بتوانیم با حمایت‌های مالی بخش خصوصی، تیمی را در لیگ برتر والیبال، از مشهد وارد میدان کنیم، اما این تلاش‌ها هنوز به صورت قطعی جواب نداده است.

وی افزود: ما با 4 گروه مختلف، جلساتی را برگزار کردیم و برای این موضوع نیز به تهران چند سفر را انجام دادیم، اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اضافه کرد: از این 4 گروه، در حال حاضر، فقط 3 گروه برای بررسی پیشنهادات و برنامه‌های ما اعلام آمادگی کرده‌اند تا نسبت به بودجه خود، در صورت تمایل بتوانند از مشهد در لیگ برتر والیبال تیم‌داری کنند.

ولی‌پور  بار دیگر با تاکید بر رد این موضوع که توافق نهایی برای حضور تیم والیبال مشهد در لیگ برتر انجام شده است، متذکر شد: برخی افراد، این موضوع را مطرح کرده‌اند که حسابی مشترک باز شده و پول به آن واریز شده است که این موضوع هم صحت ندارد، ما باید تا هفته آینده صبر کنیم و نظر نهایی این 3 بخش خصوصی را برای حضور در ورزش و تیم‌داری در والیبال بدانیم.

وی اظهار داشت: اگر شرایط به خوبی پیش برود، تلاش می‌کنیم تا در لیگ برتر بسکتبال و هندبال نیز تیمی از خراسان رضوی و مشهد در لیگ برتر شرکت کند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *