برگزاری مسابقات کریکت ویژه اصحاب رسانه در سال آینده

ناتاشا میرزا اسماعیلی نایب رئیس هیئت گلف روز گذشته در حاشیه جلسه انتخابات رئیس هیئت گلف استان در خصوص کلاس‌های مربی‌گری گفت: دردوره اول کلاس‌های مربیگری که برگزار شد قرار بر این بود که کلاس‌ها مختص مشهد باشد، اما با توجه به آماری که دریافت کردیم، تعداد شرکت کنندگان افزایش یافت و شهرهای درگز، سمنان، کرمان و نیشابور هم در کلاس‌ها شرکت کردند که می‌شود گفت مانند کلاس‌های نیمه کشوری برای استان خراسان رضوی و استان‌های هم جوارش بود. تعداد شرکت کنندگان 36 نفر بود که در سه روز متوالی از صبح تا ظهر آموزش دیدند و در آزمون‌های طراحی شده نمرات خوبی را کسب کردند.

میرزا اسماعیلی افزود: در کلاس‌هایی که در کشور برگزار می‌شود مربیان درجه یک مربی‌های درجه سه را آموزش می‌دهند، اما تفاوتی که کلاس‌های ما داشت این بود که آموزش توسط مهرداد جمشیدی سرپرست انجمن مینی گلف کشور برای مربیان انجام شد.

وی در ادامه گفت: ما در سال آینده با توجه به وسایلی که فراهم می‌شود کلاس‌های مربیگری وودبال و کریکت را هم برگزار خواهیم کرد و مسابقاتی را هم در رشته‌ی کریکت ویژه اصحاب رسانه برگزار می‌کنیم که هدیه‌ای به جامعه‌ی خبری باشد.

image_print
26 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *