جزئیات سقوط هواپیمای جنگنده در تبریز

یک فروند هواپیمای جنگنده از نوع اف ۵ صیح امروز در داخل شهر تبریز و نزدیکی فرودگاه بین المللی این شهر سقوط کرد.

به گزارش صبح امروز و به نقل از همشهری آنلاین به نقل از فارس، روابط عمومی پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز اعلام کرد: یک هواپیمای جنگی در داخل سالن ورزشی شهید علیپور واقع در بلوار منجم سقوط کرده است و علت این سانحه در حال بررسی است.

عابدین خرم صبح  امروز با حضور در  تبریز محل وقوع حادثه سقوط هواپیمای جنگنده در جریان روند امور قرار گرفت.

حادثه سقوط جنگنده اف ۵ در تبریز سه کشته داشت

همچنین ایرنا نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: بر اثر سقوط جنگنده اف ۵ در داخل شهر تبریز علاوه بر ۲ خلبان یک شهروند نیز جان خود را از دست داد.

محمدباقر هنربر  افزود: بلافاصله پس از سقوط این هواپیمای جنگنده تمامی عوامل مدیریت بحران استانداری، آتش نشانی، اورژانس و سایر عوامل امدادی در محل حادثه حاضر شده اند و هم اکنون عملیات اطقای حریق در حال انجام است.

وی اظهار داشت: بر اساس آخرین اطلاعات موجود، علاوه بر یک شهروند تبریزی ، ۲ خلبان جنگنده نیز در محل حادثه به شهادت رسیده اند.

هنربر با بیان اینکه خلبان این جنگنده با فداکاری و رشادت تمام مانع از بروز حادثه وسیع در داخل شهر شده است، ادامه داد: در حالی که منطقه سقوط هواپیما یکی از مناطق حاشیه ای و پرجمعیت شهر است، خلبان با تبحر خاص خود و رشادت و دلاوری هر چه تمام تر مانع از سقوط در مناطق مسکونی شده و به گونه ای چنگنده را هدایت کرده است تا محل سقوط غیرمسکونی باشد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *