فناوری‌های جدیدی که سفر را آسان‌تر می‌کند

فناوری سفر شامل خودکارسازی سفر و فرآیندهای مرتبط، صرفه‌جویی در زمان، کاهش هزینه‌ها و ایجاد یک تجربه سفر یکپارچه‌تر برای مصرف‌کنندگان است.

فناوری سفر یک اصطلاح گسترده است که برای توصیف کاربرد فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک و راه‌حل‌های فناوری مشابه در زمینه‌های گردشگری، مسافرت و مهمان‌نوازی استفاده می‌شود. فناوری هتل و گردشگری ممکن است برای کمک به مشاغل و کارمندان آنها، بهبود تجربه سفر برای مشتریان یا هر دو در نظر گرفته شود.

در نهایت، اهداف یا انگیزه‌های پیاده‌سازی فناوری سفر شامل خودکارسازی سفر و فرآیندهای مرتبط، صرفه‌جویی در زمان، کاهش هزینه‌ها و ایجاد یک تجربه سفر یکپارچه‌تر برای مصرف‌کنندگان است. این فناوری را می‌توان برای بهبود تجربه مشتری قبل، حین و بعد از سفر به کار گرفت.

چرا فناوری سفر برای مشاغل فعال در صنعت گردشگری و سفر مهم است؟

فناوری سفر می‌تواند به کسب و کارها کمک کند تا فرآیندهای خود را ساده کنند یا حتی فرآیندهایی را که به طور سنتی به مشارکت فعال انسان نیاز دارند، خودکار کنند. این به طور بالقوه می‌تواند به یک کسب و کار کمک کند تا نیازهای کارکنان را کاهش دهد، هزینه‌ها را کاهش دهد و میزان درآمدی را که تولید می‌کند افزایش دهد و منجر به بهبود نتایج مالی شود.

علاوه بر این، فناوری می‌تواند از طریق بهبود دقت و راحتی به کسب و کارها کمک کند، در حالی که به طور همزمان به کاهش یا حذف خطای انسانی کمک می‌کند. با این حال، ضروری است که همیشه با آخرین روندهای فناوری گردشگری همراه باشید تا از بهترین راه حل‌ها استفاده شود و سایر مشاغل مزیت رقابتی کسب نکنند.

چرا باید با آخرین روندهای فناوری گردشگری و سفر همراه باشید؟

کسب و کارها باید همیشه با آخرین روندهای فناوری سفر همراه باشند، زیرا رقبای اصلی شما نیز همین کار را خواهند کرد. این به این معنی است که اگر به آنها اجازه دهید فناوری جدید را در حالی که روی موفقیت‌های خود هستید بپذیرند، مزیت قابل توجهی را برای آنها به ارمغان می‌آورید، و این به ویژه اگر این فناوری برای منفعت مشتریان طراحی شده باشد صادق است.

با ظهور روندها و تثبیت فناوری جدید، مشتریان شروع به انتظار سطح مشخصی از تجربه می‌کنند و راحتی مرتبط را می‌خواهند. اگر کسب و کار شما نتواند این انتظارات را برآورده کند، این احتمال وجود دارد که مشتریان احساس ناامیدی کنند. این می‌تواند به نوبه خود منجر به بررسی‌های منفی و آسیب به شهرت شما شود.

در عین حال، همگام شدن با روندهای فناوری سفر و گردشگری نیز می‌تواند به کارمندان کمک کند و ممکن است استخدام را آسان‌تر کند، زیرا نامزدها مایلند با جدیدترین ابزار کار کنند، به خصوص اگر بتواند استرس را کاهش دهد.

کدام تحولات مسئول آخرین روندهای فناوری سفر هستند؟

یک روند را می‌توان به عنوان یک توسعه کلی در یک زمینه خاص یا به عنوان یک تغییر کلی در رفتار تعریف کرد. در مهمان‌نوازی، تعدادی از عوامل مسئول تغییرات در رفتار مصرف‌کننده هستند و بنابراین، مسئول بسیاری از روندهای فناوری سفر هستند که در حال حاضر مرتبط‌تر هستند.

فناوری‌های نوظهور، از جمله جستجوی صوتی، واقعیت مجازی و افزوده، فناوری تشخیص چهره، و اینترنت اشیاء، منجر به استفاده از بلندگوهای هوشمند در هتل‌ها، تورهای واقعیت مجازی از شرکت‌های مسافرتی و روش‌های جدید و یکپارچه برای چک کردن شده است. بدون نیاز به صف و صحبت با کارکنان پذیرش.

در زندگی شخصی‌مان، ما به‌طور فزاینده‌ای از پرداخت‌های بدون تماس، جستجوی صوتی و راه‌حل‌های تلفن همراه استفاده می‌کنیم، بنابراین منطقی است که روندهای فناوری گردشگری از همین الگوی اساسی پیروی کرده باشند. همه‌گیری COVID-۱۹ همچنین به تسریع برخی از این رفتارها کمک کرد و در عین حال نیاز به راه‌حل‌هایی مانند تمیز کردن روبات‌ها را افزایش داد.

image_print
548 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *