استرس

جواد لگزیان

آنچه که برای یک نفر استرس محسوب می شود، می تواند برای فرد دیگری لذت بخش باشد. آما استرس بیش از حد می تواند به سلامت و آسایش شما صدمه بزند. هدف کتاب “استرس ” در واقع توانمند سازی شماست تا بتوانید علت های اساسی بروز بیماری استرس را در وجود خود تشخیص داده و با شناخت کافی از انواع درمان های موجود، بهترین و مناسب ترین روش درمانی را انتخاب کنید.

پرفسور گرگ ویلکینسون فارغ‌التحصیل رشته‌ی پزشکی از دانشگاه ادینبوروی اسکاتلند در این کتاب میخواهد مکمل و راهنمایی باشد در کنار مشاوره‌ی پزشکی تا آگاهی بیمار را از مشکلاتش افزایش دهد.به نظر پرفسور گرگ ویلکینسون رفتار انسان ها تحت فشار استرس مي تواند كاملا تغيير كند. معمولا افراد در چنين شرايطي از تنها بودن بيزارند و سعي مي كنند كه حمايت خانواده و دوستان خود را جلب كنند. بعضي در خود فرو مي روند و بي تفاوت مي شوند. به نظر مي رسد كه آن ها علاقه خود را به اطرافيان از دست مي دهند و حتي دعوت هاي آنها را هم رد مي كنند، به اين دليل كه هركاري به نظر آن ها زحمت و دردسر ايجاد مي كند.آن ها به طور دائم تاييد ديگران را مي جويند و قدرت تصميم گيري شان از دست مي رود- براي آن ها رفتن به فروشگاه و خريدن يك بسته چاي به اندازه فتح قله اورست مشكل است و به فكر كردن و آمادگي نياز دارد.

با مطالعه این کتاب دفاع جسمی، ذهنی و اجتماعی در برابر استرس را بیاموزیم،مشکل استرس را در زندگی‌مان حل و روزهای بهتری را تجربه کنیم.

“استرس ” کتابی از گرگ ویلکینسون با ترجمه‌ی بابک سراسکانی در 136 صفحه و با قیمت 28000تومان را نشر هرمس رهسپار بازار کتاب کرده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *