کودک آزاری اینترنتی نوین ترین نوع کودک آزاری

کودک آزاری اینترنتی نوعی نوین و جدید و البته از بدترین نوع کودک آزاری ها محسوب می شود که امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی در نقاط مختلف جهان شاهد آن هستیم، به این صورت که کودکان معصوم دزدیده می شوند یا توسط والدین شان اجاره داده می شوند. از این کودکان معصوم که بیشتر شامل دختران و البته پسران هم میشود، در تولید فیلم های جنسی که از طریق شبکه های اینترنتی پخش می شوند استفاده می کنند بطوری که کودک مجبور به برقراری ارتباط جنسی با همسن و سال های خودش یا افراد بزرگسال می شود.افراد سودجو این فیلم ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند و این کودکان برای تهیه این فیلم ها مورد اذیت و آزار و شکنجه های جسمی و روانی قرار می گیرند.
نتیجه این نوع کودک آزاری اضطراب و افسردگی شدید برای کودک است که البته در بزرگسالی برای فراموش کردن این خاطرات تلخ به مصرف مواد مخدر روی می آورند.
باید توجه داشت که پیامدهای کودک آزاری تنها متوجه خانواده و اطرافیان وی نیست بلکه زنجیره وار همه جامعه را در بر می‌گیرد چرا که کودکان آزار دیده امروز، پدران و مادران و شهروندان آزار گر فردا و آینده خواهند بود و این تسلسل معیوب همچنان ادامه دار می شود.
نکته قابل توجه این است که افرادی که در کودکی در معرض آزار و اذیت قرار گرفته اند در بزرگسالی نمی توانند تعاملی سازنده و منطقی با جامعه برقرار کنند. برسی ها نشان می دهد اغلب افراد خشن در کودکی یا شاهد و یا قربانی خشونت بوده اند و به این ترتیب است که خشونت های خانگی به یک فرد ختم نمی شود و تسلسل وار در جامعه صورت می گیرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *