وقت آن است که با ایادی داخلی آمریکا بصورت جدی برخورد شود

محمدحسین روشنک
دبیر جبهه مردمی《مشهد برای همه》

رزمندگان دوران دفاع مقدس امروز از هر زمانی برای شهادت آماده ترند.
(سردار سرلشگر شهید نورعلی شوشتری)

تردیدی نیست که محسن فخری زاده‌ها آرزوی داشته‌ و از خدا خواسته اند در پایان زندگی با شهادت از این جهان خاکی جدا شوند، پس این شهادت گوارای وجود (شهید علم و دانش ) که در ماه‌های اخیر برای تولید واکسن کرونا شب و روز نداشته است.

پیش از این ترور، نیز مشخص بود سفر پمپئو به منطقه خاورمیانه و جلسه محرمانه با سران عرب و رژیم صهیونیستی برای طراحی نقشه مقابله و برخورد با جمهوری اسلامی ایران قبل از برکناری ترامپ بود است.

همیشه مشخص بوده دانشمندان و مدیران با ارزش کشور «که بسیار سخت جایگزین می‌شوند اما میشوند » هدف ترور ایادی امریکا در منطقه هستند، همه دنیا نیز این را میدانند و شک ندارد ، امریکا و ایادی او در منطقه نیز این هدف را مخفی نمی کنند .

اکنون باید دید کدام نهاد و سازمان تصمیم گیرنده وظیفه حفظ جان با ارزش ترین انسان ها را بعهده داشته آیا کوتاهی نکرده است ؟ کدام گروه‌های سیاسی بلوا آفرین داخل کشور با فضا سازی باعث شده و میشوند که دشمن بخود اجازه دهد اینگونه تصمیمات را عملی کند ؟.

بنظر می‌رسد شورای عالی امنیت ملی که وظیفه سازماندهی این موارد را بعهده دارد در اولین اقدام لازم است باید حفره های امنیتی شناسایی شود و درجهت جلوگیری از نفوز تروریست‌ها
همراه با ایجاد شیوه جدید و بروز امنیت جان شخصیت‌های علمی، سیاسی کشور اقدامات جدی در دستور کار قرار گیرد.

در دومین اقدام باید بدون ترس از فریاد رسانه‌های دشمن با طرفداران آمریکا و رژیم صهیونیستی در داخل کشور برخورد جدی شود و نسبت به آن‌هایی که تا جاسوسی به دام می‌افتد فریاد می‌زنند و می‌گویند دروغ و بازداشت سیاسی است، آزادش کنید! و کسانی که رسانه‌های خارجی را برای تحمیل فشار بر جمهوری اسلامی تجهیز می‌کنند و یا تا بلوایی در کشور برپا می‌شود و عده‌ای تخریب کننده و آتش افروز بازداشت و محاکمه می‌شوند، می‌گویند اینان بیگناه هستند و حق بلوا داشته اند فوری آزادشان کنید!
و با کسانی که با دادن آمارهای دروغ تلفات و بازداشتی‌ها بلوا ها به رسانه‌های جاده صاف کن ترور و بلوا کمک می‌کنند، به صورت جدی برخورد شود.

کار سختی نیست، می‌شود با نگاه کردن به شبکه‌ها و گروه‌های فضای مجازی، آنانی که عکس جاسوسان و تروریست‌های زندانی را به‌عنوان مظلوم منتشر کرده‌ و یا کسانی که در بلوای سقوط هوا‌پیمای اوکراینی و گرانی نرخ بنزین خط شکن کمک به ایادی امریکا بودند، را فوری شناخت.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *