فرماندار مشهد اعلام‌کرد

 لغو محدودیت‌ها منوط به اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی

فرماندار مشهد: لغو محدودیت‌ها در این شهر منوط به اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی است

فرماندار مشهد گفت: برداشتن محدودیت‌های اعمال شده به واسطه شیوع کرونا در این شهرستان منوط به اجرای دستورالعمل‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

محمد رضا هاشمی روز دوشنبه و پس از برگزاری چهل و سومین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای این شهرستان افزود: به عنوان مثال اگر قرار است ممنوعیت حضور در اماکن عمومی برداشته شود و یا سینماها بازگشایی شوند این تصمیم مشروط به رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در خصوص مقابله با کروناست.

وی ادامه داد: تاکنون مطلبی درباره این که مشهد در میان مناطق سفید، زرد و قرمز منطقه‌بندی شده باشد به ما ابلاغ نشده است.

فرماندار مشهد در جلسه ستاد کرونای شهرستان نیز از تلاش اعضای این ستاد تشکر و بر لزوم اجرای دستورات و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد.

چهل وسومین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله باویروس کرونا شهرستان مشهد به ریاست معاون استاندار و فرماندار مشهد و با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی خراسان رضوی، جانشین قرارگاه شهید برونسی و جمعی دیگر از مسوولان استانی و شهرستانی با موضوع بررسی کسب وکارهای اقتصادی آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا درمحل سالن اجتماعات فرمانداری مشهد برگزار شد.

امروز یکشنبه حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در جلسه ستاد ملی کرونا اعلام کرد کشور بر اساس ابتلا به کرونا و شیوع و مقررات وزارت بهداشت و درمان، تقسیم و به مناطق سفید، زرد و قرمز منطقه‌بندی می‌شود و مساجد، اماکن مذهبی مناطق سفید باز می‌شوند و نمازهای جمعه این مناطق برگزار می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز یکشنبه هفتم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ اعلام کرد: تاکنون ۹۰ هزار و ۴۸۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۶۰ تن در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به پنج هزار و ۷۱۰ تن رسید.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *