دستگيري متهم به سرقت خودرو در مشهد

رئيس پليس آگاهي استان گفت: با تلاش كاراگاهان پليس آگاهي متهمی که پس از سرقت 4 دستگاه خودرو اقدام به اوراق کردن آنها کرده بود، شناسايي و دستگير شد.
به گزارش صبح امروز، سرهنگ” جواد شفیع زاده” ‌در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام خبری مبني بر دپوي تعداد قابل توجهی لوازم و قطعات استوك خودرو در انباري واقع در یکی از مناطق حاشیه ای شهر مشهد، پی گیری موضوع در دستور كار تيمي مجرب از كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
وي افزود: كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی انبار موردنظر را شناسایی و یک متهم سابقه دار را در این زمینه دستگیر و پس از هماهنگي با مقام قضايي در بازرسي از این مکان مقادير قابل توجهی قطعات خودرو شامل سپرگلگير، سقف، صندلي، موتور و گيربكس كه شماره موتور و اطاق خودروها محو شده بود را كشف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو زانتیا سرقتی نیز از سوی متهم، بیان داشت:‌ متهم در بازجويي هاي به عمل آمده و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت یک دستگاه خودرو زانتيا، 2 دستگاه خودرو ال نود و يك دستگاه خودرو سمند اعتراف کرد.
رئيس پليس آگاهي استان خراسان رضوي در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: تحقیقات جهت شناسایی همدستان احتمالی و کشف سرقت های مشابه ادامه دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *