برای رقابت چهره‌های اصلاح‌طلب در انتخابات حداکثر تلاش‌مان را کردیم

ارئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: ما حداکثر تلاش‌مان را برای حضور چهره‌های اصلاح طلب کردیم و در بسیاری از شهرستان‌ها نیز موفق شدیم، در برخی شهرستان‌های استان ما امکان رقابت نداشتیم که پس از پیگیری‌های مکرر ما شرایط تغییر کرد.

حسن جعفری در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که اکثر لیست‌های ارائه شده غالبا از سوی یک جناح اما با گرایش‌های مختلف بوده است، بیان کرد: حدود 300 نفر در مشهد کاندیدا هستند، شما بروید گرایش‌های آنها را بررسی کنید، دل نگرانی‌هایی را ما در دور اول اعلام نتایج از سوی هیات نظارت داشتیم، اما افزایش 24 درصدی تایید صلاحیت‌ها در استان ناشی از پیگیری‌هایی بوده که از کانال استانداری در قالب مکاتبات و تماس‌های مداومی که ما داشتیم صورت گرفته است.

جعفری با تاکید بر اینکه استان ما نسبت به سایر استان‌ها از لحاظ انتخابات بین احزاب از وضعیت خوبی برخوردار است، ادامه داد: چیزی که دستگاه‌های نظارتی به ما می‌گویند این است که همه احزاب در حوزه مشهد لیست می‌دهند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا شما مشخصا برای حضور چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب در شهر مشهد رایزنی‌هایی انجام دادید، بیان کرد: ما حداکثر تلاش‌مان را برای حضور چهره‌های اصلاح طلب کردیم و در بسیاری از شهرستان‌ها نیز موفق شدیم، در برخی شهرستان‌های استان ما امکان رقابت نداشتیم که پس از پیگیری‌های مکرر ما شرایط تغییر کرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *