حساس‌ترین بازی معوقه هفته یازدهم برگزار می‌شود؛

تقابل یحیی و دستیار سابقش در آوردگاه تبریز

سه مسابقه معوقه هفته یازدهم لیگ برتر امروز سه شنبه برگزار می شود و در یکی از حساس ترین مسابقات تراکتور میزبان شهر خودرو است.

یکی از جذاب ترین فینال های لیگ نیم فصل اول در تبریز برگزار می شود. جایی که دو تیم مدعی روبه روی هم صف آرایی خواهند کرد. اگر این مسابقه در موعد مقرر برگزار می شد تقابل یحیی گل محمدی با دنیزلی می توانست جذابیت های ویژه ای داشته باشد اما دنیزلی بعد از روند نزولی که پیدا کرد از تراکتور جدا شد و حالا ساکت الهامی دستیار و دوست سابق گل محمدی هدایت تراکتور را برعهده گرفته و دو برد متوالی هم کسب کرده است.

تراکتور اکنون با 24 امتیاز و دو بازی کمتر روی پله ششم جدول لیگ ایستاده و شهر خودرو هم با 28 امتیاز چهارم است. پیروزی در این مسابقه برای هر دو تیم بسیار مهم و حیاتی است. تساوی هم به سود سایر مدعیان بالانشین خواهد بود. تیم برنده هم شرایط مناسبی در جدول لیگ خواهد داشت.

بازی سخت و جذابی داریم

یحیی گل‌محمدی سرمربی شهرخودرو در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل تراکتور در بازی معوقه هفته یازدهم لیگ برتر اظهار کرد: یک بازی حساسی را در پیش داریم. به نسبت بازی‌های گذشته این دیدار مهم‌ترین بازی ماست و با توجه به جایگاه‌های دو تیم در جدول، بازی سخت و جذابی را در پیش داریم. با توجه به اینکه دو تیم فوتبال خوبی را ارائه می‌کنند، فکر می‌کنم بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم. برای تیم تراکتور احترام زیادی قائلیم چون بازیکنان بسیار خوبی دارند و آقای الهامی هم تغیرات خوبی در تیم ایجاد کرده است و هواداران خوبی در این تیم وجود دارد. امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم. ما فرصت چندانی برای ترمیم نداشتیم و فقط توانستیم با بازیکنان کار تاکتیکی را انجام دهیم. در مجموع امیدوارم مصاف خوبی را از هر دو تیم ببینیم.

او درباره محروم و مصدوم تیمش گفت: مصدوم آقاجانپور است. یک بازیکن تیم ما در اردوی تیم ملی امید است و به غیر از این دو نفر تمام بازیکنان برای این بازی آماده هستند.

گل‌محمدی افزود: تراکتور در این بازی انگیزه بیشتری دارد که بتواند سه امتیاز این بازی را به دست آورد چون در این بازی میزبان است. تراکتور در کل روند مثبتی از خود ارائه کرده است. وقتی ما جدول را ببینیم، دو تیم بسیار به هم نزدیک هستند و این نشان می‌دهد ما در این بازی به دنبال پیروزی هستیم و حتما در این بازی تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم پیروز میدان باشیم.

سرمربی شهر خودرو خاطرنشان کرد: تاخیر بازی به ضرر ما شد. فکر می‌کنم عقب افتادن بازی به نفع تراکتور شد اما در کل شناخت خوبی از تراکتور داریم و فکر می‌کنم بازیکنان هستند که در نتیجه بازی تاثیر می‌گذارند و شناخت مربیان نمی‌تواند تاثیر خاصی روی نتیجه بازی بگذارد.

شهر خودرو تیم‌ تاکتیکی است

ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار معوقه تیم فوتبال تراکتور تبریز مقابل شهر خودرو اظهار داشت: این بازی هم از لحاظ جدولی برای دو تیم اهمیت دارد و هم از نظر شخصیتی مهم است. شهر خودرو یکی از تیم‌های تاکتیکی فوتبال است و مجموعه بسیار خوب و قوی دارد. با این شرایط دیدار سختی داریم.

وی ادامه داد: شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. نمی‌دانم این از بدشانسی یا خوش‌شانسی ماست که در 18 روز، باید در پنجمین بازی خود به میدان برویم. فاصله کم دیدارها خیلی کم است و کار ما را خسته کرده است. چند مصدوم داریم، اما برای بازیکنان ما فرقی نمی‌کند که چه کسی در زمین باشد. مهم این است که یک تیم واقعی باشیم.

«روزهای سخت زودتر از چیزی که فکر می‌کردیم رسید.» مربی تیم تراکتور ضمن بیان این جمله گفت: به کمک هواداران باشعور و پرشور نیاز داریم و فکر می‌کنم روز سختی برای هر دو تیم باشد. امیدواریم نتیجه بازی به نفع ما باشد و تلاش می‌کنیم نتیجه لازم را بگیریم. می‌دانیم تیمی باکیفیت و خوب مقابل ما قرار گرفته است. ما هم قبلاً امتیازاتی از دست دادیم و هیچ توجیهی برای از دست دادن امتیاز نداریم.

الهامی درخصوص جذب بازیکن جدید تصریح کرد: برای به خدمت گرفتن بازیکنان جدید به جمع‌بندی قطعی نرسیده‌ایم.

وی درباره وضعیت کوین فورچونه گفت: فورچونه در تمرینات حضور نداشت و روز یکشنبه به تیم اضافه شد. گفتم که تمرینات صبح و بعدازظهر برای فورچونه در نظر بگیرند تا به آمادگی لازم برسد.

مربی تیم تراکتور درخصوص شناخت کادر فنی این تیم از شاگردان یحیی گل‌محمدی اظهار داشت: شناخت خوبی از حریف داریم. فکر می‌کنم هر دو تیم از هم شناخت کافی دارند و شاهد بازی نزدیکی خواهیم بود، اما برتری ما نسبت به حریف، هواداران ما خواهد بود.

الهامی در پاسخ به این پرسش که حد نصاب امتیازی برای ادامه همکاری باشگاه تراکتور با او در نظر گرفته شده است یا خیر، گفت: با باشگاه در خصوص اینکه با کسب چند امتیاز به کارم ادامه دهم، حرفی نزدم. من فرزند همین جا هستم و تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. تراکتور، امانتی است که به ما سپرده شده و امیدواریم این امانت را به بهترین نحو تحویل دهم. بازی امروز تمام همّ وغمّ ما خواهد بود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *