با دستور رئیس‌جمهور صورت گرفت؛

آغاز ساخت ۵۳۷۸ واحد مسکونی در خراسان رضوی 

عملیات اجرایی طرح اقدام ملی تولید ۵ هزار و ۳۷۸ واحد مسکونی و تامین زمین جهت تولید ۱۷ هزار واحد مسکونی در خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش ، طی مراسمی با حضور استاندار خراسان رضوی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مسئولان استانی در شهر گلبهار، عملیات اجرایی طرح اقدام ملی تولید ۵ هزار و ۳۷۸ واحد مسکونی و تامین زمین جهت تولید ۱۷ هزار واحد مسکونی در خراسان رضوی آغاز شد.

در این مراسم رئیس‌جمهور که از طریق ویدئوکنفرانس دستور آغاز عملیات اجرایی را صادر کرد، گفت: اقدامات و فعالیت خوب همه مسئولان در استان و شخص استاندار برای ما خوشحال‌کننده است. در حال حاضر نیز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد مسکونی در استان شروع می‌‌شود و برای ۱۷ هزار واحد مسکونی نیز تامین زمین شده است.

روحانی ادامه داد: برای همه کشور مسئله مسکن مهم است و برای مشهد اهمیت ویژه‌تری دارد.

در ادامه این ارتباط، استاندار خراسان رضوی ضمن ارائه گزارشی به رئیس جمهور، عنوان کرد: امروز عملیات اجرایی ۵ هزار و ۳۷۸ واحد با دستور شما شروع خواهد شد؛ همچنین برای ۱۷ هزار واحد مسکونی نیز زمین تامین شده است.

رزم‌حسینی افزود: با توجه به مشکلات حاشیه مشهد بخشی از این واحدها در بافت فرسوده این مناطق ساخته خواهد شد؛ در همین راستا ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد را نیز از سه ماه قبل در مناطق مذکور شروع کردیم که تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *