آغاز ثبت‌نام مدیران کاروان‌های زیارتی پیاده رضوی درسال 98

خوافیان

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا(ع) گفت: ثبت نام مدیران کاروانهای زیارتی پیاده امام رضا (ع) که از اول محرم 98 آغاز شده بود تا پایان شهریورامسال ادامه دارد .

به گزارش صبح امروز حسین رضائی افزود: مدیران کاروان‌های زیارتی که در ایام دهه پایانی صفر (بعد از اربعین) قصد تشرف به‌صورت پیاده به مشهد مقدس را دارند میتوانند با مراجعه به سایت « جمعیت خدمتگزارزائران پیاده » به آدرس:  www.Zaerin8.com   یا  www. Zaerin8.ir  نسبت به ثبت نام و یا تکمیل و ویرایش اطلاعات خود در مهلت تعیین شده اقدام نمایند .

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا(ع) تصریح کرد: مدیرانی که در سال گذشته ثبت نام کرده اند نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و با مراجعه به بخش ویرایش، اطلاعات سال جدید را کامل نمایند .
رضائی عنوان کرد: متقاضیان علاوه بر تکمیل فرم مشخصات فردی، پزشکی و کاروان؛ تصویر مدارک مورد نیاز از جمله عکس، کارت ملی، شناسنامه  و معرفی نامه خود را از طریق سایت بارگذاری نمایند. مدیران کاروان های زیارتی پیاده برای دریافت این معرفی نامه می توانند به فرمانداری، بخشداری، دهداری و یا سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان های محل اقامت خود مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: تا کنون بیش از ۵۰ مدیر کاروان پیش  ثبت نام کردند که ۱2 درصد آن ها مدیران جدید هستند. همایش مدیران کاروانهای زیارتی در مشهد برگزار می شود که محل همایش برای همه اطلاع رسانی خواهد شد

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا(ع) بیان کرد: نکاتی قابل ذکر است که مدیران باید توجه کنند. نخست این که اخذ معرفی  نامه از سازمان تبلیغات اسلامی  و مراکزی که اعلام شد، باید اسکن آن را در سایت بارگذاری می کنند و اصل نامه را باید در روز همایش تحویل  واحد ثبت نام ستاد جمعیت خدمتگزار بدهند. در غیر اینصورت ثبت نام آنان قطعی نمی شود.
رضایی اظهار کرد: دومین نکته این است که با توجه به اینکه کلیه اطلاعات مورد نیاز از طریق پیامک به اطلاع مدیران کاروان ها می رسد، شماره همراهی را در سایت بنویسند که در دسترس بوده و انحصارا مربوط به خودشان باشد.
وی اضافه کرد: از دیگر نکاتی که باید توجه شود این است که برای کاروان های جدید حداکثر ۱4۰ نفر و حداقل ۵۰ نفر گنجایش لحاظ شده است. این موضوع را در ثبت نام رعایت نمایند  و همچنین در زمان ثبت نام علاوه بر نام و اطلاعات خود، نام و اطلاعات کامل معاون و روحانی کاروان را ذکر نمایند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *