آغاز بلیت فروشی الکترونیکی هفته دوم 72 ساعت قبل از بازی‌ها

مدیر سامانه بلیت فروشی هوشمند ورزشگاه‌های کشور با بیان این که ثبت نام و تهیه بلیت‌های الکترونیکی نیاز به فرهنگ‌سازی دارد، گفت: در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برای جلوگیری از ازدحام تماشاگران برای ورود به ورزشگاه آزادی، بلیت فروشی برای بازی استقلال و فولاد ۷۲ ساعت قبل از شروع این دیدار انجام خواهد شد.

علی اصغر انتظار خیر، درباره برخی مشکلات ایجاد شده در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برای تماشاگران به خاطر مشکلات نرم افزاری گیت‌های ورودی اظهار کرد: در هفته نخست بازی‌های لیگ‌ برتر فوتبال گیت‌های ورودی از نظر نرم‌افزاری هیچ مشکلی نداشت و به نظر می‌رسد هنوز فرهنگ استفاده از چنین گیت‌هایی برای مردم جا نیفتاده و تماشاگران به این باور نرسیدند که برای ورود به ورزشگاه و تماشای بازی تیم منتخب خود باید اقدام به تهیه بلیت می‌کردند. متاسفانه در هفته نخست لیگ برتر فوتبال برخی از تماشاگران فکر می‌کردند تنها با کارت ملی و بدون تهیه بلیت می‌توانند وارد ورزشگاه شوند که این باور اشتباهی است و نیاز به فرهنگ‌سازی دارد.

او گفت: بعد از پایان هفته اول بازی‌های لیگ برتر فوتبال چند جلسه با عوامل اجرایی، نیروی انتظامی و رییس فدراسیون فوتبال داشتیم تا بتوانیم مشکلات و معضلاتی که در خصوص تهیه بلیت الکترونیکی و گیت‌های ورودی در هفته اول  داشتیم در هفته دوم به حداکثر برسانیم.

مدیر سامانه بلیت فروشی هوشمند ورزشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: ما خود قبول داریم که در هفته اول بازی‌های لیگ برتر فوتبال برای استفاده از گیت‌ها با کاستی‌های زیادی مواجه بودیم و باید در این زمینه اطلاع‌رسانی بهتری صورت می‌گرفت و آموزش‌هایی را برای تماشاگران جهت نحوه استفاده از این گیت‌ها توسط سایت باشگاه پرسپولیس و رسانه‌ها انجام می‌شد تا تماشاگران برای عبور از گیت با استفاده از کارت ملی کم‌تر دچار مشکل می‌شدند.

انتظار خیر هم‌چنین درباره ورود برخی از تماشاگران از گیت‌های ورودی بدون تهیه بلیت و تنها توسط کارت ملی افزود: در هفته دوم بازی‌ها برای جلوگیری از این مساله قرار است عوامل نیروی انتظامی در ورزشگاه حضور پیدا کنند تا کنترل بیش‌تری نسبت به تهیه بلیت الکترونیکی و عبور تماشاگران از گیت‌ها با استفاده از کارت ملی داشته باشند. بنابراین در هفته دوم سعی بر این است که تماشاگران با نظم بیشتری از گیت‌ها عبور کنند و دیگر شاهد مشکلات هفته اول نباشیم.

وی تاکید کرد: یکی از عواملی که سبب ایجاد ازدحام پیش از حد تماشاگران برای عبور از گیت‌ها در هفته اول شده بود بی‌اطلاعی آنها نسبت به نحوه استفاده از گیت‌های ورودی بود که در این زمینه تماشاگر مقصر نیست. بلکه باید پیش از شروع بازی آموزش‌های لازم برای تماشاگران جهت نحوه تهیه بلیت و چگونگی عبور از گیت‌ها توسط رسانه ملی صورت می‌گرفت تا شاهد ازدحام پیش از حد تماشاگران پشت گیت‌های ورودی نبودیم.

انتظارخیر گفت: در هفته اول لیگ برتر به دلیل فشردگی پیش از حد زمان برای تهیه بلیت الکترونیکی مشکلات زیادی را برای تماشاگران ایجاد کرده بود، برای هفته دوم برای این که تماشاگر زمان بیشتری برای ثبت‌نام و تهیه بلیت الکترونیکی داشته باشد، بلیت فروشی الکترونیکی ۷۲ ساعت قبل از شروع اولین بازی هفته دوم آغاز خواهد شد تا تماشاگران زمان بیشتری را برای تهیه بلیت داشته باشند.

وی در پایان هم‌چنین پیرامون تهیه بلیت‌های تقلبی توسط برخی سایت‌های سودجو در هفته اول بازی‌های لیگ اظهار کرد: تنها سایت معتبر برای ثبت‌نام و تهیه بلیت الکترونیکی Pin90.ir است و سایت‌های دیگر معتبر نیستند. بنابراین تماشاگران مراقب باشند که برای ثبت نام و تهیه بلیت از مراجعه به سایر سایت‌ها پرهیز و مراقب افراد سودجو باشند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *